וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לם לקראת בית"ר: "אף פעם לא קל נגד קבוצות של אבוקסיס"

מכבי נתניה מחכה בציפייה דרוכה למחזור הפתיחה (שבת, 20:00, ספורט3). לם: " לעלות מדרגה זה יכול להיות עוד מקום אחד למעלה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 18.8/ספורט1

אחרי שלושה שבועות ללא משחק רשמי, מכבי נתניה ממתינה בציפייה דרוכה לפתיחת ליגת העל עונת 2022/23 ולמשחק הראשון שלה, נגד בית"ר ירושלים בבית (שבת, 20:00, ספורט3). היהלומים מגיעים אחרי עונה נהדרת אותה סיימו במקום הרביעי תוך שהם מציגים כדורגל התקפי ותוסס.

המאמן בני לם אמר היום במסיבת עיתונאים: "אני מקווה שתהיה המשכיות ושנקפוץ מדרגה השנה. השאיפה היא קודם כל להיכנס שוב לפלייאוף העליון. לעלות מדרגה זה יכול להיות עוד מקום אחד למעלה. אנחנו רוצים להציג כדורגל טוב".

המאמן התייחס ליריבה ביום שבת: "כשאתה משחק נגד קבוצה של יוסי אבוקסיס זה אף פעם לא קל. לבית"ר יש שלד טוב, במיוחד אחרי שאישרו לה את כל השחקנים. נגד ירדן שועה, דנילו אספרייה וחלאופילו פלייטר זה לא משחק קל, אבל זה בבית ועם המחויבות שלנו קשה להוציא נקודות אצלנו".

על הציפיות אמר לם: "זה לא מלחיץ אותנו, למרות ששני שחקנים משמעותיים, קארצב וגיאגון, עזבו אותנו. אני סומך על השחקנים שלי, נמשיך לשחק כדורגל שמח ולוחץ ואין סיבה שלא נשחק טוב ושהקהל ייהנה מאיתנו".

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס עם מאמן מכבי נתניה בני לם. דני מרון
מפגש מרתק. לם ואבוקסיס/דני מרון

יובל שדה אמר: "כל החיים שלי שיחקתי גם כקשר וגם כבלם. לא משנה איפה יציבו אותי אני אתן את הכל. אין תחליף ללב ונשמה. מבחינה אישית אני רוצה לשפר את החולשות שלי, להשתלב בקבוצה כמה שיותר טוב ושהקבוצה תרוץ קדימה. יש פה רמה גבוהה של שחקנים ואנחנו מכוונים הכי גבוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully