וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות: "סכנין הסכימה לדחות"; סכנין: "לא דיברו איתנו"

18.8.2022 / 13:30

שעה קלה אחרי שפורסם כי יו"ר ההתאחדות אורן חסון שוחח עם מוחמד אבו יונס ושהקבוצה נענתה לבקשת מכבי חיפה לדחות את המפגש, במועדון טענו: "אנחנו מופתעים מהפרסומים"

תקציר: בני סכנין - בני ריינה 1:2 (גביע הטוטו)/ספורט1

שעה קלה אחרי שמנהלת הליגה וההתאחדות לכדורגל אישרו כי צפוי כבר הערב (חמישי) שינוי תקנון שיאפשר את דחיית המשחק בין בני סכנין למכבי חיפה שאמור היה להיערך בשבת, וזאת לבקשת האלופה שרוצה להיערך בצורה הטובה ביותר לגומלין נגד הכוכב האדום בלגרד ביום שלישי בסרביה ובטענה שבני סכנין נענתה לבקשה, בבני סכנין פרסמו הודעה רשמית בטענה שהם מופתעים מהפרסומים והצהירו: "הוצע לנו לשחק ב-19.10, על סמך זה המצב נשאר אותו הדבר ואנחנו משחקים ב-20 באוגוסט".

נושא דחיית המשחק בין בני סכנין למכבי חיפה נמצא על הפרק כבר זמן רב, אלא שעד הבוקר לא נרשמה התקדמות והמשחק אמור היה להתקיים כמתוכנן בסוף השבוע מכיוון שלא נמצא תאריך חלופי מוסכם על שני המועדונים. הבוקר חל השינוי ומההתאחדות לכדורגל אף נמסר שיושב הראש אורן חסון שוחח עם מוחמד אבו יונס, יו"ר בני סכנין, קיבל את הסכמתו לדחיית המשחק. למעשה, זו גם הסיבה שבמנהלת פנו להתאחדות וזו הודיעה כי תכנס עוד היום את ההנהלה כדי לאשר את שינוי התקנון ולאפשר את דחיית המשחק.

מוחמד אבו יונס, חיים סילבס, חאלד דוכי קאסום, בני סכנין. שלמה וייס, מערכת וואלה!
ראשי בני סכנין. הסכימו או לא?/מערכת וואלה!, שלמה וייס

בסכנין, למרות הכל, הודיעו על כך שהם מופתעים מהפרסומים: "קהל נכבד שלנו, לגבי המשחק מול מכבי חיפה. המנהלת ביקשה מאיתנו ב-10 באוגוסט לדחות את המשחק והצענו את התאריך החלופי 19.10.2022. המנהלת דחתה את התאריך המוצע ועל סמך זה, המצב נשאר אותו דבר - כלומר 20.8.

"אנחנו מופתעים ברגעים אלו ממה שעלה על דחיית המשחק", המשיכו בסכנין, "הפרסום הזה שוחרר על ידי העיתונות מבלי להודיע לנו. מהצד שלנו המשחק התחיל".

במנהלת ובהתאחדות מתעקשים שבני סכנין הסכימה הבוקר לדחות את המפגש נגד מכבי חיפה לסוף החודש, ושבכל סיטואציה אחרת כלל לא היה עולה על הפרק נושא דחיית המשחק ברגע האחרון - ובסכנין כמובן מכחישים את הטענות הללו. אם התקנון אכן ישונה הערב, בכל אופן לבני סכנין לא תהיה אפשרות להתנגד לדחייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully