וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר השיב בכעס: "מי שמך לקבוע שנפלנו עם הזרים?"

18.8.2022 / 12:51

מאמן הפועל חיפה במסיבת העיתונאים לקראת הפועל תל אביב בשבת (18:00, ספורט2): "אנחנו אטומים לרעשי הרקע מבחוץ ומנסים לשפר". סרדל ומירון צפויים להיות כשירים

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל חיפה 0:0 (גביע הטוטו)/ספורט1

אחרי שסיימה את שלב הבתים של גביע הטוטו עם נקודה אחת בלבד, בזכות ה-0:0 מול עירוני קרית שמונה, הפועל חיפה קיימה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים לקראת משחק הבית מול הפועל תל אביב במחזור הפתיחה של ליגת העל בשבת (18:00, ספורט2).

ניסו קפילוטו שנפצע אתמול ייעדר בוודאות מהמשחק, בעוד לירן סרדל שיצא כבר בדקה ה-25 ואנדריי מירון שנפגע גם הוא, אמורים להיות כשירים. הפועל חיפה עדכנה כי נמכרו עד כה 1,500 מנויים - כמות כפולה מאותו שלב בעונה שעברה. לפני המשחק בשבת ייערך טקס לזכרו של מודי בר-און ז"ל, בהשתתפות בני משפחתו.

ניר קלינגר, מאמן הפועל חיפה. שלומי גבאי
"נפלנו עם הזרים? מה אתה יודע?". קלינגר/שלומי גבאי

ניר קלינגר התייחס בתחילת דבריו לתוצאות בגביע הטוטו: "אני לא בעד מחיקות ולא בעד זיכרונות. גם אם היינו עושים 12 מ-12 בגביע הטוטו זה לא היה מבטיח לנו שום דבר. בסופו של דבר המטרה הייתה להתכונן למשחק הראשון בליגה. לצערי המשחק אתמול גבה מאיתנו איזשהו מחיר שייאלץ אותנו למצוא פתרונות ולאתר את ה-11 הטובים ביותר מבחינה גופנית ומבחינת יכולת. אני תמיד אומר לשחקנים שבכדורגל היום הספסל לא פחות חשוב. נעשה את כל ההתאמות כדי להגיע מוכנים למשחק, למרות שהמצב בסגל לא אידיאלי. אני בטוח שנמצא את האיזון הנכון כדי להגיע מוכנים".

עוד אמר המאמן: "זו העונה ה-24 שלי ותמיד יש התרגשות, חיובית כמובן. אני מקווה שגם השחקנים ירגישו ככה. משחק פתיחת עונה הוא תמיד חשוב. הפועל תל אביב קבוצה טובה, ראינו אותה בגביע הטוטו. מבחינתנו כל משחק הוא פרויקט, כל משחק לגופו. יש לנו את השאיפות והמטרות שלנו. אנחנו לומדים תוך כדי תנועה ויש אמונה, בטח אחרי השיפור בגישה אתמול".

כאשר נשאל על הזרים, הגיב לעיתונאי בכעס: "מי שמך לקבוע שנפלנו עם הזרים? מה אתה יודע? אתה אימנת? אנחנו לא נקשיב לכם ונבחן את הדברים בצורה עניינית. כרגע אנחנו אטומים לרעשי הרקע מבחוץ ומנסים לשפר. לפרשן ולהביע דעה זה קל מאוד, לחרוץ גורלות של אנשים. אתם תמשיכו בשלכם ואנחנו בשלנו. אני מדבר עם יואב כץ 10 פעמים ביום. אם הוא אמר לכם משהו אחר, זו זכותו. אז היו שחקנים שהגיעו עם קצת עודף משקל, זה קורה תמיד. באים אחרי חופש, שבועיים והכול עף. אלה ספורטאים. אם היו מדברים עליכם ככה?".

החלוץ אלון תורג'מן הוסיף: "זה מה שאנחנו מתכוננים אליו כל הקיץ. נבוא חיוביים, נבוא לתת הכול על המגרש. אנחנו קבוצה טובה וצריכים לנצח את המשחק הזה. פתיחת העונה בגביע הטוטו לא תחרוץ את הליגה. נבוא מוכנים ואנחנו צריכים לעשות את זה. אין חוקים בכדורגל, צריך להתרכז בעיקר וזה יום שבת. אנחנו צריכים את האוהדים איתנו, כולם באנרגיות טובות ובעזרת השם נפתח ברגל ימין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully