וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין סיימה שנייה בבית א' של גביע הטוטו, נקודת בכורה להפועל חיפה

ג'אבר בוולה נהדר (22) וחורי (54) העניקו לסכנין 1:2 על בני ריינה, לה כבש עאבד בפנדל (49). 0:0 לאדומים מהכרמל בקרית שמונה

תקציר: בני סכנין - בני ריינה 1:2 (גביע הטוטו)/ספורט1

שלושה ימים לפני שליגת העל יוצאת לדרך, בית א' של גביע הטוטו הגיע לסיומו עם שני משחקים. הפועל חדרה, שעלתה לחצי הגמר עם מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות, הייתה הקבוצה החופשית הערב (רביעי) וראתה את בני סכנין מסיימת כסגניתה בזכות 1:2 על מכבי בני ריינה ואת הפועל חיפה מתנחמת בנקודה ראשונה אחרי 0:0 בקרית שמונה.

עבדאללה ג'אבר שחקן בני סכנין חוגג שער. ברני ארדוב
איזה גול. עבדאללה ג'אבר חוגג/ברני ארדוב

בני סכנין - מכבי בני ריינה 1:2

יום שהתחיל עם חשש גדול לגבי המשך דרכה של בני סכנין בליגת העל, הסתיים עם אישור התקציב בבקרה וגם עם ניצחון נוסף ששווה מקום ששני בבית א' ונותן ביטחון לקראת המפגש עם מכבי חיפה בשבת. חיים סילבס שוב נאלץ להסתדר עם סגל קצר מאוד ובחן את הבלגי ז'רמי לובובאדיו, שסיפק כמה מהלכים יפים בצד ימין וגם בישל את שער הניצחון לבסיל חורי בדקה ה-54. עבדאללה ג'אבר היה חתום על השער הראשון, עם וולה פנטסטי אחרי הכנה של המגן השני עובדיה דרויש (22) ומנגד אחמד עאבד המחליף השווה זמנית עם פנדל (49). אדהם האדיה עמד לראשונה על הקווים של העולה החדשה, לאחר שקיבל את האישור לכך ביום שני, והוא העניק הופעות בכורה לזרים החדשים ריצ'רד בואטנג ולזאר יובאנוביץ', לקראת המשחק ההיסטורי בליגה מול מכבי תל אביב בראשון בבלומפילד.

הרכב מכבי בני ריינה: מוחמד אבו ניל, מופלח שלאעטה, סמביניה, ניר ברדע, נמיר אגא (לוקאס שפנדלהופר, 46), דולב אזרואל, אייזק נורטי (רוסלן ברסקי, 46), יניב בריק, ריצ'רד בואטנג, לזאר יובאנוביץ' (לואי חלף, 64), בנסון שילונגו (אחמד עאבד, 46).

הרכב בני סכנין: מחמוד קנדיל, עובדיה דרויש, מארון גנטוס (איהאב גנאים, 74), אנטה פוליץ', חסן חילו, עבדאללה ג'אבר (פביאן ספורקסלדה, 74), רועי שוקרני (מרואן קבהא, 58), בירם כיאל (ניקולאו דומיטרו, 58), בסיל חורי, ז'רמי לובובאדיו, גיא מלמד (אחמד טהא, 58).

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
לזאר יובאנוביץ' שחקן מכבי בני ריינה. ברני ארדוב
בכורה במדי בני ריינה. לזאר יובאנוביץ'/ברני ארדוב

דקה 18: ריינה עדיפה, אבל לא מצליחה להטריד את קנדיל. בעיטה של בואטנג נבלמה בתוך הרחבה והסרבי יובאנוביץ' בעט דרדל'ה החוצה בניסיון השני.

דקה 22: גול! יופי של שער של המארחת, כשהמגן הימני דרויש הרים והמגן השמאלי ג'אבר שלח וולה אדיר אל הרשת. 0:1 לבני סכנין.

דקה 49: גול! פנדל לבני ריינה. בואטנג נכנס לרחבה מצד ימין ועבר את חילו שהכשיל אותו בתוך הרחבה. עאבד המחליף ניגש לנקודה הלבנה ובעט חזק שמאלה ולא הותיר סיכוי לקנדיל. 1:1.

דקה 54: גול! הנבחן לובובאדיו נשלח בצד ימין, הקדים את השוער אבו ניל שיצא רע לעברו והקפיץ לתוך תיבת החמש, שם חורי הצעיר לא התקשה לנגוח אל הרשת החשופה. 1:2 לבני סכנין.

דקה 80: עאבד היה יכול להשלים צמד אחרי שהטעה שחקן אחד וכבר הכניע את קנדיל, אבל חילו עמד על הקו והרחיק.

ז'רמי לובובאדיו נבחן בני סכנין לפני לזאר יובאנוביץ' שחקן מכבי בני ריינה. ברני ארדוב
יקבל חוזה בסכנין? ז'רמי לובובאדיו/ברני ארדוב

עירוני קרית שמונה - הפועל חיפה 0:0

רצף שלושת ההפסדים של האדומים מהכרמל נעצר רגע לפני פתיחת הליגה והם לפחות נמנעו ממאזן מביש של אפס נקודות. במחצית השנייה הם אף היו ראויים לשלוש נקודות, אבל קוואמה קווי, גל אראל וחנן ממן לא ניצלו את המצבים שלהם, כשבמחצית הראשונה סנין סבאי מקרית שמונה היה חתום על החמצת המשחק. זיגוס ברטקוס חזר לשער המארחת ושמר על שער נקי, האקס גיא מזרחי ערך בכורה באדום. הפועל חיפה תהיה הראשונה שתשחק בשבת, כשתארח את הפועל תל אביב ב-18:00. קרית שמונה תמתין עד יום שני כדי לפגוש את סקציה נס ציונה באצטדיון בפתח תקוה.

הרכב עירוני קרית שמונה: זיגוס ברטקוס, ניר דרורי, אור חסין (עאיד חבשי, 46), איתי בן שבת, זיו מורגן, סמואל בראון, יואב הופמייסטר (רועי קהת, 46), ידין לוגסי (אופיר בנבנישתי, 71), שלו דסטה (מוחמד שכר, 61), סנין סבאי (טימו מוזי, 61), איתמר שבירו.

הרכב הפועל חיפה: אוהד לויטה, גיא מזרחי (דור מלול, 58), אנדריי מירון (דינו שטיגלץ, 46), קונסטנטינוס סוטיריו, דודי טויטו, גל אראל, תמיר גלזר (חנן ממן, 58), לירן סרדל (ניסו קפילוטו, 25), קוואמה קווי, גידי קאניוק, שובל גוזלן (אלון תורג'מן, 75).

צפו בתקציר

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל חיפה 0:0 (גביע הטוטו)/ספורט1
גיא מזרחי שחקן הפועל חיפה. דני מרון
לראשונה במדי הפועל חיפה. גיא מזרחי/דני מרון

דקה 25: חילוף מוקדם של הפועל חיפה. סרדל החזיק את שריר הירך האחורי ולא יכול היה להמשיך, קפילוטו נכנס במקומו.

דקה 27: מסירת עומק פירקה את הגנת הפועל חיפה, אבל סבאי ניסה לכבוש ונעצר אצל לויטה, במקום לפרגן לשבירו שהמתין לבדו מול שער חשוף.

דקה 52: הזדמנות נדירה להפועל חיפה. קווי נותר פנוי בצד שמאל, העביר לרגל ימין וסובב מ-13 מטרים כדור שחלף סמוך לקורה הרחוקה.

דקה 68: מלול המחליף הכניס כדור נהדר לאראל, שמזווית אלכסונית בעט תוך כדי כריעה והחטיא במעט את המסגרת.

דקה 79: עוד הזדמנות להפועל חיפה, אבל הפעם ממן היה זה שבעט מימין החוצה.

סנין סבאי שחקן עירוני קרית שמונה. דני מרון
בזבז את המצב הכי טוב. סנין סבאי/דני מרון

תוצאות משחקי אתמול בגביע הטוטו:

סקציה נס ציונה - הפועל תל אביב 3:1
מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully