וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזר וכבר הודח: רפאל נדאל סיים את דרכו בטורניר סינסינטי

הספרדי הפסיד לבורנה צ'וריץ' במשחקו הראשון מאז הפרישה מווימבלדון, ויצטרך לחכות לפחות עד אליפות ארה"ב כדי לעלות לפסגת הדירוג

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 18.8/ספורט1

בורנה צ'וריץ' קלקל הלילה (בין רביעי לחמישי) את הקאמבק של רפאל נדאל למגרשים, כשהדיח אותו מטורניר סינסינטי בסיבוב השני ורשם את ניצחונו הגדול ביותר מאז התאושש מפציעת כתף בחודש מרץ. הקרואטי (152), לשעבר מדורג 12 בעולם, ניצח 6:7(9), 6:4, 3:6 בתום שעתיים ו-51 דקות של טניס.

לאחר שעלה ליתרון במשחק עם זכייה בשובר שוויון בו כל אחד מהטניסאים הציל שתי נקודות מערכה, צ'וריץ' השיג את השבירה היחידה שלו במשחק במהלך המערכה השלישית בדרך למפגש עם ספרדי אחר בשלב הבא: רוברטו באוטיסטה-אגוט.

בורנה קוריץ', טניסאי קרואטי. Matthew Stockman, GettyImages
הניצחון הכי גדול שלו העונה. בורנה צ'וריץ'/GettyImages, Matthew Stockman

נדאל, שקיים את משחקו הראשון מאז הפרישה בחצי גמר ווימבלדון בשל פציעה, איבד בעקבות ההדחה את הסיכוי לשוב אל פסגת הדירוג העולמי בשבוע הקרוב. לשיאן הזכיות בתארי גרנד סלאם בכל הזמנים תהיה הזדמנות נוספת לעשות זאת באליפות ארצות הברית הפתוחה, שתצא לדרך ב-29 לחודש ושם הוא ינסה לעקוף את סשה זברב ודניל מדבדב.

"זה די ברור שלא הייתי במיטבי", אמר נדאל אחרי המשחק, "הטורניר הזה אף פעם לא קל לי, כך היה גם בשנים קודמות, אבל חזרתי לשחק אחרי תקופה לא פשוטה. אני אבדק בימים הקרובים כדי לוודא שהכל בסדר, כי התאמנתי הרבה יותר טוב מאיך ששיחקתי. בעבר חזרתי פעמים רבות בצורה טובה מפציעות, אבל הפעם זה לא היה המקרה - לא הייתי מוכן בשביל לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully