וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילון אלמוג עבר בהשאלה ממכבי תל אביב להארטברג האוסטרית

18.8.2022 / 14:03

שחקן ההתקפה של הצהובים השלים את המעבר לעונה אחת בתחנה הראשונה שלו מעבר לים, שם חתם לעונה ללא אופציית רכישה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 18.8/ספורט1

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק הערב נגד ניס בפלייאוף הקונפרנס ליג (חמישי, 20:00, ספורט2), אמר אתמול ולאדן איביץ' שהוא מצפה ש"בימים הקרובים נצרף 2-3 שחקנים, ואחרים יצטרכו לעזוב". הבוקר מתברר כי השחקן הראשון שעוזב את מכבי תל אביב הוא אילון אלמוג, שנחת אתמול באוסטריה והיום השלים את מעברו בהשאלה להארטברג.

לאחר שמרבית הפרטים סוכמו, אלמוג יצא לאוסטריה כדי לעבור בדיקות רפואיות לקראת חתימה בקבוצה האוסטרית שחיזרה אחריו גם בעונה שעברה, אלא שאז המגעים בין המועדונים לא הבשילו לכדי עסקה ואלמוג לא קיבל אישור לעזוב.

אילון אלמוג, שחקן הארטברג. אתר רשמי, באדיבות המצולמים
השלים את המעבר לאוסטריה. אילון אלמוג/באדיבות המצולמים, אתר רשמי

אלמוג עלה לבוגרים במדים הצהובים בקדנציה הקודמת של ולאדן איביץ', אך כעת נראה שהמאמן הסרבי לא בונה עליו לעונה הקרובה ולכן הוא קיבל את ברכת הדרך לצאת לקבוצה האוסטרית. יתרה מכך, האישור לשחררו הגיע גם בשל העובדה שבמכבי תל אביב ינסו להחזיר כעת לקבוצה גם את יונתן כהן.

אלמוג בן ה-23 גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ועזב את המועדון רק כשהושאל לחצי עונה להפועל חדרה בינואר 2019. העונה אלמוג שותף רק פעמיים כמחליף במשחקי מכבי תל אביב מול זירה, וכלל לא שותף מול אריס סלוניקי. גם העונה שעברה הייתה לא פשוטה עבורו ובמהלכה הבקיע רק שער ליגה אחד ובסך הכל שישה שערים ב-32 משחקים בכל המסגרות. גם בעונת 2020/21 סיים עם ארבעה שערים בלבד בכל המסגרות, אולם ב-2019/20, תחת איביץ' ולאחר ששב מהשאלה בחדרה, בלט עם 5 שערים ו-4 בישולים ב-22 משחקים.

אשר להארטברג, קבוצתו המיועדת ניצחה משחק אחד בלבד מתוך ארבעת מחזורי הליגה שערכה עד כה ובעונה שעברה סיימה את הבונדסליגה האוסטרית במקום התשיעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully