וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש כהן: "כששיחקתי בארה"ב לא האמנתי שיום אחד אהיה במעמד כזה"

18.8.2022 / 7:18

שוער מכבי חיפה לא חוגג היום רק את ה-2:3 על הכוכב האדום, אלא גם את יום הולדתו ה-30: "זו מתנה טובה, אבל יש עוד עבודה לעשות". על המשחק בשבת נגד סכנין: "זה לא נוח, אבל נעמוד במה שתחליט ההתאחדות"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 18.8/ספורט1

בסיום המשחק אמש (רביעי), כאשר השעון כבר הצביע על חצות, שהו כל שחקני מכבי חיפה בדרך לארוחה המשותפת המסורתית של השחקנים ומשפחותיהם, שעה קלה אחרי ה-2:3 על הכוכב האדום בלגרד בפלייאוף ליגת האלופות.

עבור שחקן אחד זה היה מיוחד אפילו יותר, וזהו השוער ג'וש כהן שחוגג היום יום הולדת 30. "זו מתנה טובה ליום הולדתי", סיפר בחיוך השוער בסיום המשחק, "אני שמח שהשחקנים נתנו לי סיבה לחגוג, אבל יש לנו עוד עבודה לעשות כדי שנחגוג באמת"".

כהן דיבר גם על המשחק ההפכפך: "זה היה משחק גדול וזה שלב פלייאוף, אז זה מיוחד. הכוכב האדום קבוצה טובה מאוד והיה משחק קשה".

ג'וש כהן שוער מכבי חיפה סופג שער. מאור אלקסלסי
כהן מתעופף מול הכוכב האדום. יכול לחגוג ביום הולדתו/מאור אלקסלסי

על האווירה והדחיפה של הקהל אמר כהן: "הקהל שלנו הוא קהל אדיר וזה היה מדהים. אני בטוח שגם בחוץ הוא ידחוף אותנו".

על כך שהקבוצה תפגוש את בני סכנין בשבת הקרובה, שלושה ימים לפני הגומלין: "זה קשה ולא נוח שיש משחק גדול בשלישי ובשבת יש עוד משחק, אבל אנחנו נעמוד במה שתחליט ההתאחדות לכדורגל".

לסיום, כשנשאל האם זו הייתה השאיפה שלו כאשר שיחק בארצות הברית, אמר תוך כדי צחוק: "אולי רק עמוק בראש, בתוך החלומות, חלמתי שאהיה במעמדים כאלה. לא האמנתי שבאמת אשחק יום אחד במעמדים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully