וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: ניס בעקבות מרסלו, ריאל מדריד סימנה יורש לקאסמירו

עודכן לאחרונה: 18.8.2022 / 23:35

יריבת מכבי תל אביב פנתה לנציגי המגן שעדיין מחפש קבוצה, ברונו גימראייש מניוקאסל מועמד להחליף את הקשר שעשוי לעבור ליונייטד

תקציר: אייאקס - כרוניגן 1:6/ספורט1

העברות

* וולבס הודיעה על החתמתו של הקשר הפורטוגלי מתאוס נונייס מספורטינג ליסבון. הזאבים שילמו עבורו כ-38 מיליון ליש"ט וכך "חטפו" אותו לליברפול שנחשבה מועמדת רצינית לצרפו לכל המאוחר בקיץ הבא.

* הקשר בן ה-22 של ריאל מדריד, אנטוניו בלאנקו, יבלה את העונה הקרובה בהשאלה בקאדיס.

* החלוץ הספרדי הוותיק פאקו אלקאסר עזב את ויאריאל וחתם בשרג'אח מאיחוד האמירויות.

שמועות

* האם מרסלו בדרך ליריבת מכבי תל אביב? סנטי אוונה הצרפתי דיווח כי ניס היא אחת מבין שתי קבוצות שנמצאות בקשר עם נציגיו של המגן שסיים את חוזהו בריאל מדריד ומחפש יעד חדש. גם אם יחתום, הברזילאי לא יוכל לשחק בגומלין מול הצהובים משום שמועד רישום הסגלים לצמד המשחקים בפלייאוף הקונפרנס ליג כבר חלף.

* לאור האפשרות שקאסמירו יחליט להסכים להצעת מנצ'סטר יונייטד ולעבור לאנגליה, בריאל מדריד כבר מחפשים מחליף לקישור האחורי. מי שהוזכר ב"אס" כאחד המועמדים הוא ברונו גימראייש, קשרה הברזילאי של ניוקאסל. בספרד מבינים כי העסקה עבור השחקן שמחזיק גם באזרחות ספרדית לא תהיה פשוטה בגלל שניוקאסל תדרוש סכום הגבוה בהרבה מזה שהשקיעה ברכישתו מליון בינואר האחרון - 52 מיליון יורו.

* מנצ'סטר יונייטד חזרה למאבק על כוכב אייאקס אנטוני, ומוכן להגיש "הצעה ענקית" במהלך השבוע, כך לפי "סקיי". אלופת הולנד צפויה לדרוש כ-80 מיליון יורו.

* לפי "אס", נוטינגהאם פורסט תנסה לצרף את אלברו אודריוסולה, שלא נמצא בתכניות של ריאל מדריד. בנוסף, ב"טלגרף" דווח כי פורסט עומדת לרכוש את קשר וולבס מורגן גיבס ווייט תמורת 44.5 מיליון פאונד, ובכך האנגלי יהפוך לרכש ה-16 של העונה החדשה בקיץ הנוכחי.

* ברצלונה עדיין לא ויתרה על ברנרדו סילבה, ומתכננת לנסות ולהיפגש עם ראשי סיטי בשבוע הבא. במקביל, מנסים במועדון למצוא לסרג'יניו דסט קבוצה חדשה.

* באיטליה טוענים: יובנטוס העבירה אולטימטום לברצלונה: אם לא יושג סיכום בימים הקרובים בנוגע לממפיס דפאי, היא תחפש אלטרנטיבות אחרות.

* אינטר עשויה לשאול מלאציו את פרנצ'סקו אצ'רבי, עם אופציה לרכוש אותו בסיום העונה.

* ארון וואן ביסאקה עשוי להימכר בחזרה לקריסטל פאלאס, תמורת 15 מיליון יורו בלבד - לאחר שמנצ'סטר יונייטד רכשה אותו ב-55 מיליון יורו לפני שלוש שנים.

אנטוני, שחקן אייאקס. ANP, GettyImages
על הכוונת. אנטוני/GettyImages, ANP

* בשל הסחבת עם אדריאן ראביו, יובנטוס הציעה למנצ'סטר יונייטד להחתים את ווסטון מקני - אך זו סירבה.

* נאפולי צפויה להחתים בקרוב את ג'אקומו רספאדורי מססואולו, בעסקת השאלה של 5 מיליון יורו, עם אופציית רכישה של 30 מיליון יורו.

* פולהאם מתקרבת לעבר צירופו של ג'סטין קלייברט, אולם עדיין לא הגיעה לסיכום מול רומא על מעברו. ההולנדי סיכם את תנאיו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully