וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "עשינו חצי דרך אל החלום. מעצבן שלא דחו את המשחק בשבת"

17.8.2022 / 23:59

מאמן מכבי חיפה לאחר ה-2:3 על הכוכב האדום: "גאה בשחקנים, אבל המחצית הקשה יותר עוד לפנינו". על המשחק מול סכנין: "חבל שלא מתחשבים". שרי: "מקווה שהשער שלי יעלה אותנו"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 17.8/ספורט1

הכול אמנם נותר פתוח לקראת הגומלין בסרביה ביום שלישי הקרוב, אולם מכבי חיפה עשתה הערב (רביעי) צעד משמעותי לעבר שלב הבתים של ליגת האלופות כאשר ניצחה 2:3 את הכוכב האדום בלגרד, בתום 90 דקות אדירות באצטדיונה הביתי של אלופת ישראל. פרנזי פיירו המשיך לפרוע שטרות וכבש צמד לזכות הקבוצה של ברק בכר, ששמטה יתרון וספגה מהפך במחצית השנייה, אך יצאה עם ידה על העליונה בזכות שער גדול של צ'ארון שרי. במהלך המחצית השנייה הוחלפו פיירו ודולב חזיזה, שגם הוא הצטיין בענק עם שלושה בישולים, לאחר ששניהם התלוננו על רגישות בשריר.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
זה אפשרי. שחקני מכבי חיפה חוגגים/מאור אלקסלסי

המאמן ברק בכר אמר בסיום: "משחק מטורף עם מהפכים, קצב מטורף. שחקנים כבר נפלו מהרגליים. רצינו לשפר עמדות עם הרביעי, אבל זה כבר היה קשה מול קבוצה טובה ומאוד אינטנסיבית. המחצית היותר קשה עוד לפנינו, נגיע לאצטדיון ביתי ונפגוש קבוצה חזקה, אבל אני אופטימי. אני מאוד גאה בשחקנים. הסרבים הפכו משני מצבים וזה הוריד אותנו, אבל לעלות למחצית השנייה בצורה כזו מרשימה, להגיע למצבים ולהפוך - זה מאוד מרשים. עשינו חצי דרך ואנחנו מאמינים. זה החלום. כמה אני רוצה את זה? אלף".

על הגומלין אמר: "כבר חוויתי את זה בעבר, הובלתי במשחק הראשון. צריך לחכות, לדעת לנצל את ההזדמנות. לצערי יש לנו משחק תקוע באמצע, בליגה בשבת. היו צריכים לתת לנו להתכונן למשחק הכי חשוב בהיסטוריה של המועדון ובכלל חשוב לכדורגל הישראל. מעצבן שלא מבינים. אני מקווה שכולם יהיו כשירים למשחק הבא. יש לנו שישה ימים להתאושש, כולל טיסה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה חוגג שער. מאור אלקסלסי
"לזה חיכיתי". צ'ארון שרי/מאור אלקסלסי

צ'ארון שרי, מכוכבי המשחק, הוסיף: "זה היה משחק ממש משוגע, משחק גדול, נהניתי מאוד וניצחנו, זה הכי חשוב. לנצח משחק כזה, ברמה הזו, זה מדהים. לזה חיכיתי, וזה קרה. בשבוע הבא יהיה לנו משחק גדול, אני מקווה שהשער שלי הוא זה שיעלה אותנו לשלב הבתים. האוהדים היו מאחורינו וזה היה משוגע, במשחק הבא זה יהיה סיפור אחר אבל נעשה הכל כדי לעלות לבתים. זה החלום שלנו. ראינו היום, אנחנו הקבוצה הטובה יותר. שיחקנו מדהים. נילחם כמו משוגעים בשבוע הבא".

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"הרבה שחקנים חולמים להגיע לרגע כזה". דולב חזיזה/מאור אלקסלסי

דולב חזיזה, איש המשחק, סיכם: "אווירה מטורפת, הרבה שחקנים חולמים להגיע לרגע כזה, לא דמיינתי שנגיע לפלייאוף ליגת האלופות בתחילת השנה. נתנו גול יחסית מהיר, אחרי זה קצת נסגנו אחורה וספגנו גול במזל ואז היינו פחות מסודרים. מול קבוצות כאלה, כשאתה טועה אתה ישר נענש. במחצית ברק ארגן אותנו ושאל אותנו מה אנחנו רוצים לעשות עם הקריירה שלנו, להמשיך אותה קדימה או ללכת לליגה האירופית ולחזור אחורה. כולנו אמרנו שאנחנו יכולים לעשות את זה, ואני שמח שהשגנו 2:3. אם רוקאביציה היה עוצר את הכדור יותר טוב זה היה אפילו 2:4. בסוף המחצית הראשונה ירדנו קצת בפאניקה, אבל אני שמח שהאמנו. אנחנו מאמינים עד הסוף ונותנים הכול עד הסוף, לא משנה מי מבקיע ומי מבשל".

עוד אמר: "יש לנו משחק סופר קשה בשבוע הבא. במשחק הזה הגיע לנו לנצח בצדק, שם יהיה סיפור אחר. אם נחשוב שזה אפילו רבע-גמור, נקבל בראש. נצטרך להתכונן כמו שצריך ולתת הכול".

פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הרגישות בשריר לא מטרידה אותו. פרנזי פיירו/מאור אלקסלסי

פרנזי פיירו, שכבש צמד והמשיך לפרוע שטרות, הוסיף: "היה משחק טוב. במחצית הראשונה הבקענו ראשונים וזה נתן לנו מומנטום טוב, לאחר שספגנו פעמיים היינו צריכים לשנות את הגישה שלנו במחצית השנייה. זה מה שעשינו. אני שמח, ניצחנו את המשחק הראשון, אבל זה לא גמור. ברור לנו שיהיה קשה מאוד. כל מי ששיחק נתן את הכול, זה היה מאמץ קבוצתי. צריך להמשיך לעשות את מה שעשינו ולתת הכל".

החלוץ המצוין הוחלף במהלך המחצית השנייה לאחר שהתלונן על רגישות בשריר, אך הבהיר: "אני מרגיש טוב".

על הביקורת שהושמעה עליו בשבועות הראשונים שלו בקבוצה אמר: "זו מדינה אחרת, קבוצה אחרת, יש הרבה דברים שצריך להתרגל אליהם כשחקן חדש. זה לוקח קצת זמן לפני שמתרגלים לקבוצה, זה תמיד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully