וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס האריך את חוזהו בלוס אנג'לס לייקרס בשנתיים נוספות

עודכן לאחרונה: 17.8.2022 / 22:21

הכוכב שאמור היה להפוך שחקן חופשי בקיץ הבא יישאר בעיר המלאכים תמורת 97 מיליון דולר. יפגוש את גולדן סטייט כבר ביום הראשון לעונה

לברון ג'יימס קולע 42 נקודות בליגת קיץ/מתוך טוויטר

על רקע לא מעט שמועות על עזיבה אפשרית, האריך הערב (רביעי) לברון ג'יימס את חוזהו בלוס אנג'לס לייקרס בשנתיים נוספות. קינג ג'יימס, שחוזהו המקורי אמור היה להסתיים בקיץ הבא, יקבל 97.1 מיליון דולר על השנתיים נוספות, ויחזיק באופציית שחקן בעונת 2024/25, אז יהיה בן 40.

המשמעות, בין היתר, היא שלברון הבטיח לעצמו רווחים של 532 מיליון דולר בקריירת המשחק שלו - שיא כל הזמנים, בו החזיק עד הערב קווין דוראנט. יש לציין שקינג ג'יימס יכול היה לחכות חודשים ארוכים לפני שיחליט האם להאריך את חוזהו, אך המהלך נועד, בין היתר, כדי לאפשר לקבוצתו הנוכחית מעט שקט לקראת פתיחת העונה - כך לפי הפרשנים האמריקאים. "ההחלטה לחתום לשנתיים נוספות תסיים את הספקולציות על עתידו, שהיו גורמות להסחת דעת בעונה של הלייקרס", אמר כריס מאניקס מ"ספורטס אילוסטרייטד". "כעת הפוקוס הוא רק שיפור הקבוצה".

על פי כל ההערכות, לברון לא מתכוון לפרוש בקרוב - לא לפני שיוכל לשחק עם בנו, ברוני, בליגה הטובה בעולם. "בשנה האחרונה שלי אשחק עם ברוני", אמר לפני מספר חודשים. "איפה שברוני יהיה, שם אני אהיה. אעשה כל מה שאפשר כדי לשחק איתו שנה אחת, זה לא יהיה עניין של כסף".

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. Steph Chambers, GettyImages
לא הולך לשום מקום. לברון/GettyImages, Steph Chambers

ב-NBA פרסמו הערב את לוח המשחקים הרשמי לעונת 2022/23, שתיפתח ב-18 באוקטובר עם שני מפגשים מסקרנים מאוד: בוסטון תארח את פילדלפיה, ומיד לאחר מכן תארח האלופה המכהנת גולדן סטייט את לברו וחבריו מלוס אנג'לס.

וושינגטון ודני אבדיה יפתחו את העונה במשחק חוץ מול אינדיאנה ב-19 באוקטובר. משחק הבית הראשון שלהם יהיה יומיים לאחר מכן, מול שיקגו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

וושינגטון ודני אבדיה יפתחו את העונה במשחק חוץ מול אינדיאנה ב-19 באוקטובר. משחק הבית הראשון שלהם יהיה יומיים לאחר מכן, מול שיקגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully