וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיורא ענבר: "רוצים לשפר את המקצועיות באיגוד השופטים"

עודכן לאחרונה: 17.8.2022 / 21:34

היו"ר החדש ערך מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה: "נבנה מודל לפיו האיגוד יגיע למקצוענות, יש שופטים טובים שרובם עוסקים בקריירה נוספת". חיים יעקב: "צמצמנו את זמן בדיקת ה-VAR בהשוואה לעונות קודמות"

מסיבת עיתונאים של איגוד השופטים/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: אביעד בלילי

איגוד השופטים קיים היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה, כמו גם פאנל מקצועי בנוגע לשינויי חוקה ועדכונים מקצועיים שונים.

"בקריירה שלי ביצעתי הרבה דברים", אמר יו"ר איגוד השופטים החדש גיורא ענבר. "אני כיום איש עסקים ויזם חברתי שמקדיש חלק גדול מהזמן ומהמשאבים כתרומה לקהילה, במסגרת זו קיבלתי על עצמי גם את המשימה והשליחות להיות יו"ר איגוד השופטים. יהיו כאלה שיגידו, "מה הוא מבין בשיפוט", והם צודקים. הצטרפתי מתוך אהבת כדורגל ורצון להשפיע בהורדת מפלס האלימות, בהעלאת רמת הכדורגל, בשיפור השיח והתרבות באצטדיונים".

ענבר התייחס בין היתר לעתיד הענף והאיגוד: "אנחנו רוצים לשפר את המקצועיות, נבנה מודל לפיו האיגוד יגיע למקצוענות. יהיו שופטים שזו הקריירה שלהם וזה הייעוד שלהם בחיים. לצורך מהלך כזה, אנחנו זקוקים לתקציב ולמוטיבציה שחלקה יבוא משיפור המעמד והתדמית של שופטי ליגת העל שיגרמו להרבה צעירים להשתייך לדבר הזה. יש שופטים טובים שרובם עוסקים בקריירה נוספת וכבר עכשיו מתקדמים למודל החדש הזה. מערכת היחסים בנינו ובין הציבור תהיה שקופה ופתוחה, נוכל לדבר על הדברים ונגיב באמצעות התקשורת. ננגיש חלק מהפעולות דרך רשתות חברתיות, נפיץ שם גם סוגיות מקצועיות ונעשיר את הידע מבחינת חוקה. בסוף יהיה איגוד שופטים עצמאי ומקצועי. צריך שיהיה לו בית משלו, בית איגוד השופטים, עם מרכז VAR מקצועי ועצמאי. נרצה מגרשי אימונים בבית השופטים, כמו גם חדרי וידיאו וסימולציה".

גיורא ענבר יו"ר איגוד השופטים. שלומי גבאי
"הצטרפתי מתוך אהבת כדורגל ורצון להשפיע בהורדת מפלס האלימות, בהעלאת רמת הכדורגל, בשיפור השיח והתרבות באצטדיונים". גיורא ענבר/שלומי גבאי

בנושא האלימות במגרשים אמר ענבר: "אנחנו מתכוונים לאכוף חקיקה של התנהגות של ספסלים וצוותים מקצועיים. לפעמים הם הופכים את המשחק לאלים ומתלהם. החוקה מחייבת את השופט להוציא צהוב או אדום, השופטים מנסים להכיל את זה אבל נתנו הנחיות מאוד ברורות ואני מקווה שזה ישתפר".

מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר הוסיף: "מהרגע שגיורא נכנס בסערה, החלו דיונים עם בכירים באופ"א ובכירים בפרמיירליג, בנינו תוכנית עבודה שמתייחסת לכל האלמנטים שדורשים שיפור ושדרוג ובין היתר עבודה מול התקשורת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מסיבת עיתונאים איגוד השופטים: דוד פוקסמן, אוראל גרינפלד, יריב טפר, גיורא ענבר, לירן וקסברגר. שלומי גבאי
עידן חדש באיגוד השופטים/שלומי גבאי
יריב טפר יו"ר איגוד השופטים. שלומי גבאי
הפנים קדימה. טפר/שלומי גבאי

חיים יעקב, מהוועדה המקצועית: "ה-VAR תופס מקום משמעותי בשנים האחרונות, המשמעות היא קבלת החלטות מדויקת, תוך זמן מהיר כמה שניתן. צמצמנו את הזמן בהשוואה לעונות קודמות. על זה אנחנו קמים ונופלים. בסופו של דבר המשמעות הכי גדולה היא לראות האם נעשתה תמונה והאם אפשר לשגר תמונה לצופים בבית כדי לשקף את הסיטואציה ב-VAR. במקרים חלוקים ואפורים עדיף לא לגעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully