וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוות של אביו והבחירה במכבי תל אביב: מונס דאבור בריאיון

חלוץ הופנהיים ערך ריאיון עומק לאתר "גול" וחשף: "החלטתי לפרוש אחרי הטרגדיה שעברתי". על התקופה באחי נצרת: "ג'ון גרגורי הקפיץ אותי לבוגרים"

תקציר: הופנהיים - בוכום 2:3/ספורט1

מונס דאבור חזר לכותרות בימים האחרונים, והפעם בגלל כדורגל ולא בגלל עניינים פוליטיים. החלוץ הישראלי של הופנהיים נכנס כמחליף מול בוכום וכבש את שער הניצחון ב-2:3 הדרמטי אחרי שקבוצתו היתה כבר בפיגור של 2:0.

היום (רביעי) דאבור ערך ריאיון עומק לאתר "גול" ובו הוא התייחס לתחילת הקריירה שלו, דיבר גם על החיים האישיים והאובדן האישי שהוא חווה ואפילו חשף שהוא התחיל את הקריירה כשוער.


דאבור התייחס לאובדן הטראגי של אביו, שנהרג בתאונת דרכים, ונשאל איך זה השפיע עליו: "זה היה יכול להרוס אותי כבנאדם. אבל זה חיזק אותי ונתן לי כוח. גם היום, כשאני מצוברח ומרגיש רע, אני מזכיר לעצמי שאיבדתי את אבא שלי וזה לא הרס אותי. ולכן, לא משנה מה קורה לי בחיים, שום דבר לא ישבור אותי. כשזה קרה, החלטתי בהתחלה לפרוש מכדורגל. היו לי יחסים קרובים עם אבא שלי. הוא תמיד תמך בי. הוא היה הכול בשבילי ומיד אחרי שזה קרה, אמרתי למאמן שאני פורש. אבל אמא שלי שכנעה אותי ואמרה לי שאני צריך לשחק בשביל אבא שלי. זה היה החלום שלו שאהיה שחקן".

מונס דאבור, שחקן הופנהיים. רויטרס
"רציתי לפרוש מכדורגל אחרי שאבא שלי מת". דאבור/רויטרס

על המודל לחיקוי שלו: "הייתי אוהד שרוף של ארסנל. גדלתי על תיירי הנרי ודניס ברקאמפ. זה היה החלום שלי, לשחק שם יום אחד".

על התקופה באחי נצרת: "זה היה מצחיק, ג'ון גרגורי אימן את הקבוצה הזו. אנחנו היינו בדרך הבטוחה לירידת ליגה והוא ארגן משחק אימון מול הנוער של אחי נצרת. הבקעתי שני שערים ואחרי המשחק הוא אמר 'למה שהילד לא ישחק איתנו'"?

על ההחלטה לעבור למכבי תל אביב: "אחרי הירידה של אחי נצרת, הייתה לי הזדמנות לשחק בקבוצות הנוער של מכבי חיפה, מכבי פתח תקוה או מכבי תל אביב. הייתי עדיין צעיר ויכול לשחק עוד שנתיים בנוער. אחרי שאבא שלי נהרג, סבא שלי היה ראש המשפחה והוא אמר לי 'לך לתל אביב'. לא יכולתי לסרב, אבל מכבי תל אביב זה מועדון גדול עם אקדמיה נהדרת. קיבלתי גם שכר נאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully