וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון פולונסקי סיים חמישי בגמר אליפות אירופה ב-200 מטר מעורב אישי

הישראלי בן ה-21 לא הצליח לשבור את שיאו האישי, אך רשם הישג יפה בגמר אירופי ראשון שלו. עצר את השעון על 1:59.24 דקות

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 17.8/ספורט1

אליפות אירופה בשחייה הגיעה הערב (רביעי) לסיומה ברומא. יממה אחרי שאנסטסיה גורבנקו זכתה במדליית הזהב והוכתרה לאלופת אירופה שנה שנייה ברציפות בקטגוריית 200 מטר מעורב אישי, הגיע תורו של רון פולונסקי להתחרות במשחה המקביל אצל הגברים. הישראלי בן ה-21, בהופעתו הראשונה בקריירה בגמר אירופי, סיים חמישי בתוצאה של 1:59.24 דקות, לאחר שקבע 1:59.52 במוקדמות.

אחרי 100 מטר עוד דורג פולונסקי במקום השלישי, אך נחלש בהמשך ולא הצליח לשבור את שיאו האישי. אף על פי כן, מדובר בהישג מרשים מאוד. הוברט קוס ההונגרי קטף את הזהב עם 1:57.72 דקות, תוך שהוא מקדים במעט את אלברטו רצטי האיטלקי שקבע 1:57.82 דקות.

רון פולונסקי שחיין ישראלי. ATTILA KISBENEDEK/AFP, GettyImages
עתיד מזהיר. פולונסקי/GettyImages, ATTILA KISBENEDEK/AFP

הבוקר התחרו השחיינים יואב ורומנו ובר סולובייצ'יק, שלא הצליחו להעפיל לגמר מקצה 400 מטר חופשי.

רומנו התחרה במקצה המוקדמות השני וסיים שני עם זמן של 3:54.42 דקות, אבל זה הספיק למקום ה-25 בלבד בדירוג הכללי. אשר לסולובייצ'יק, הוא התחרה במקצה הרביעי ולפני האחרון והגיע אחרי 3:54.34 דקות, שמונה מאיות לפני רומנו ודורג במקום ה-24 הכללי.

מוקדם יותר היום שוחח נשיא המדינה יצחק הרוג עם אנסטסיה גורבנקו, ובירך אותה על כך שהגנה על תוארה ותחזיק בתואר אלופת אירופה שנה שנייה ברציפות: "את גדולה מהחיים. כל הכבוד לך. את מביאה לנו אושר וכבוד בזכות עצמך והיכולות שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully