וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג'ה יובאנוביץ': "הכוכב האדום תדיח את מכבי חיפה"

חלוץ מכבי תל אביב בריאיון בסרביה: "האווירה באצטדיון בחיפה לא צריכה להפחיד את השחקנים, הם רגילים לזה". וגם: היחסים עם ערן זהבי ("נתן לי עצות טובות") והעקיצה ששלח לירוקים

השער של ג'ורג'ה יובאנוביץ' נגד אריס סלוניקי/ספורט1

ג'ורג'ה יובאנוביץ' הגיע לישראל לפני חצי כחצי שנה ובמהרה הפך לאחד השחקנים המובילים בישראל. החלוץ של מכבי תל אביב גם פגש את מכבי חיפה פעמיים בפלייאוף העליון והבקיע מול הירוקים כאשר הצהובים ניצחו 1:3 בכרמל בעונה שעברה. הבוקר (רביעי) הוא התראיין בסרביה ונשאל על יחסי הכוחות לקראת פלייאוף ליגת האלופות בין אלופות ישראל וסרביה.

"אתם מבקשים ממני תחזית למשחק? אני לא יודע מה יקרה בישראל, אבל אני חושב שבגומלין הכוכב האדום היא הפייבוריטית והיא תדיח את מכבי חיפה", אמר יובאנוביץ', "אני חושב שהכוכב האדום בלגרד קבוצה איכותית יותר, עם שחקנים טובים יותר וגם מנוסים יותר. אני חושב שהכוכב התחזקה היטב הקיץ והיא מוכנה להיות חלק מליגת האלופות".

כשנשאל אם מכבי חיפה היא הקבוצה הטובה בישראל, השיב: "כן, זה נכון, אבל זו גם הקבוצה שחילצה מאיתנו נקודה בתוספת הזמן ושאצלה בבית ניצחנו אותה 1:3. מבחינת איכות אנחנו לא רחוקים מהכוכב האדום".

שחקן מכבי תל אביב, ג'ורג'ה יובאנוביץ'. דני מרון
הבקיע נגד מכבי חיפה בעונה שעברה. יובאנוביץ'/דני מרון

החוזקות של מכבי חיפה: "זו קבוצה מאוד התקפית, שמוכנה לקחת סיכונים. אצילי וחזיזה הם שחקנים מאוד מסוכנים בכנפיים, וגם אם אצילי לא היה דומיננטי במשחקים האחרונים, יש לו השפעה גדולה על הקבוצה. המשחק של מכבי חיפה נגד אולימפיאקוס היה חלומי ונראה כמעט לא אמיתי אחרי שאולימפיאקוס עוד הובילה במשחק בישראל. גם יש למכבי חיפה את פיירו ואת פלאניץ' שמוביל את ההגנה, אבל אני חושב שאמרתי מספיק דברים טובים על מכבי חיפה".

האווירה שצפויה בחיפה: "חמה מאוד, כל הכרטיסים כבר נמכרו והקהל יושב מאוד קרוב לדשא, אבל עם כל הכבוד גם הכוכב האדום רגילה לאווירה כזו במשחקים שלה וזה לא משהו שאמור להפחיד אותה".

לפני שדיבר גם על מכבי תל אביב, נשאל יובאנוביץ' על מי הוא מהמר שתעלה לשלב הבתים של ליגת האלופות: "אני עומד מאחורי התחזית שלי שהכוכב האדום פייבוריטית להעפיל לליגת האלופות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ערן זהבי, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
"נתן לי כמה עצות". יובאנוביץ' על זהבי/דני מרון

בכל הנוגע לקבוצתו, אמר יובאנוביץ': "עד כה הכל עבד לנו לפי התכנית. בפלייאוף הקונפרנס אנחנו נשחק נגד ניס ובכדורגל הכל יכול לקרות...למה שלא נעבור גם את המשחק בצרפת בשלום? הגעתי לישראל כי חשבתי שזו הבחירה הכי נכונה וטובה בשבילי ודעתי לא השתנתה גם עכשיו. כבשתי 13 שערים ובישלתי שלושה נוספים ואני חושב שהעונה אני יכול לשפר את המספרים".

לסיום אמר יובאנוביץ' על ערן זהבי: "הוא שחקן רציני ואדם נפלא, הוא גם נתן לי כמה עצות טובות ואנחנו מבינים טוב אחד את השני. אני מקווה ששנינו נבקיע הרבה העונה ונוכל לעזור למכבי להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully