וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "מספרים לכם שקרים, בעוד שבועיים תדעו את האמת"

עודכן לאחרונה: 17.8.2022 / 7:53

כוכב מנצ'סטר יונייטד הגיב לשמועות הרבות עליו: "יש לי מחברת עם כותרות לא נכונות עליי". וגם: ההטרלה של אילון מאסק שהטריפה את הרשת

תקציר ניצחונה של ברנטפורד 0:4 על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

מה לא פורסם הקיץ על כריסטיאנו רונאלדו? אין כמעט קבוצה בכירה באירופה שלא הוזכרה כמועמדת לקלוט את הכוכב הסורר, שנחוש לעזוב את מנצ'סטר יונייטד ונראה רע מאוד כמו כל הקבוצה שלו בפתיחת העונה הנוכחית. רונאלדו שתק עד עכשיו, אבל אמש (שלישי) הוא שבר שתיקה עם פוסט קצר בחשבון האינסטגרם שלו.

רונאלדו התייחס למבול השמועות עליו וכתב: "בעוד שבועיים כולכם תדעו את האמת בראיון איתי. התקשורת מספרת לכם שקרים. יש לי מחברת עם כותרות מכל החודשים האחרונים ועל כל 100 כאלה, רק 5 היו נכונות. דמיינו איך זה מרגיש. תחשבו על זה".

כזכור, רונאלדו לא לקח חלק במסע ההכנה של מנצ'סטר יונייטד. הוא שותף כמחליף במחזור הפתיחה מול ברייטון והיה שותף מלא לפיאסקו מול ברנטפורד (4:0 במחצית). אתלטיקו מדריד, באיירן מינכן, נאפולי, אינטר, מילאן ואפילו ברצלונה היו חלק מהקבוצות שהוזכרו כמועמדות לקלוט אותו, אך בינתיים אף אחת לא עשתה את הצעד הזה ומעניין יהיה לשמוע מה יש לרונאלדו להגיד על מחול השדים סביבו.

כריסטיאנו רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד. IAN KINGTON/AFP, GettyImages
ישבור שתיקה? רונאלדו/GettyImages, IAN KINGTON/AFP

הציוץ של אילון מאסק

לאחר מכן הוא הודה שזו היתה בדיחה

אפרופו מנצ'סטר יונייטד ורשתות חברתיות, אלון מאסק המיליארדר שקנה לא מכבר את "טוויטר", סיפק ציוץ שהסעיר את הרשת החברתית והטריף את אוהדי הקבוצה. בציוץ שלו מאסק כתב: "אני קונה את מנצ'סטר יונייטד, על לא דבר".

הציוץ הזה, באופן לא מפתיע, צבר מעל 350 אלף לייקים ו-28 אלף תגובות, חלקן של אוהדי הקבוצה שמשוועים כבר לכך שהגלייזרים ימכרו את הקבוצה ו"יגאלו אותם מייסוריהם". אלא שכפי ששיערתם נכון, מאסק לא באמת מתכוון לקנות את הקבוצה ואחרי כל התגובות שהוא קיבל הוא השיב: "לא, זו הייתה בדיחה. אני לא קונה שום קבוצת ספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully