וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב מרוצים: "גאנם רעב, שנים דיברו עליו ולא ראו כלום"

עודכן לאחרונה: 17.8.2022 / 6:52

במועדון החמיאו לחלוץ שהבקיע משחק שני ברציפות. לאיוס יחזור לסגל מול הפועל חיפה (שבת, 18:00, ספורט2). גודפריד רומראטו נרשם כנבחן בשל תקלה טכנית, יעבור היום בבקרה

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

הפועל תל אביב רשמה אתמול ניצחון שלישי בגביע הטוטו, 1:3 על נס ציונה, והתקרבה לחצי הגמר. קובי רפואה לא הסתיר את עצביו ב-20 הדקות האחרונות, ולאחר שהביע את כעסו בראיון לאחר המשחק, גם בירידה לחדרי ההלבשה הוא המשיך ואמר: "לא מבין את זה, אסור להוריד קצב, זה מה שהורג משחקים".

בצוות המקצועי היו מרוצים מהבכורה של דור אלו בהרכב, מהחזרה של פאבלו גונסאלס לאחר הקורונה ובעיקר מקייס גאנם, שנכנס טוב לקדנציה בחודורוב: "יותר מהכל, גאנם רעב, כל כך הרבה שנים דיברו עליו ולא ראו כלום, כמעט שכחו ממנו. הוא בא להוכיח, נותן את הכל באימונים ובמשחקים". הישאם לאיוס צפוי לחזור בשבת לסגל.

קייס גאנם, הפועל תל אביב. קובי אליהו
חזר לכבוש ולחייך. קייס גאנם אתמול/קובי אליהו

באופן כללי בקבוצה מרוצים מהשיפור ביכולת ומהכושר של מרבית השחקנים. יחד עם זאת, במועדון מודעים ליריבה החלשה ומבינים שהליגה זה כבר סיפור אחר. הניסיונות למצוא בלם נמשכים, כאשר בלם נוסף לו הוגשה הצעה בשבוע האחרון העדיף שלא להגיע לישראל. העובדה כי האדומים מציעים חוזה לעונה אחת בלבד מקשה על ההחתמה. בשל תקלה טכנית, גודפריד רומראטו נרשם אתמול כנבחן, כאשר היום אמורה להיות מוסדרת ההעברה שלו בבקרה. למעשה, הייתה חסרה חתימה של השחקן על העברתו לאדומים והיא תתבצע היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully