וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב התקרבה לחצי גמר גביע הטוטו עם 1:3 על נס ציונה

גאנם (21 ו-52) שוב כיכב וגם למקין (23) כבש, פלומן (57) צימק בכדור חופשי. הפועל ירושלים ניצחה 0:1 באשדוד משער של אגבדיש, החמצת ענק לבילו

תקציר: סקציה נס ציונה - הפועל תל אביב 3:1/ספורט1

הפועל תל אביב עשתה הערב (שלישי) צעד משמעותי לעבר חצי גמר גביע הטוטו, כאשר ניצחה באצטדיון בפתח תקוה 1:3 את סקציה נס ציונה ובכך העלתה את מאזנה לתשע נקודות בארבעה משחקים.

היחידות שיכולות לעקוף אותה כעת הן הפועל ירושלים, שניצחה הערב 0:1 באצטדיון הי"א את מ.ס. אשדוד, אולם היא כדי להעפיל שלב תצטרך להביס את בית"ר ירושלים בהפרש של ארבעה שערים, והקבוצה השנייה שעוד נותר לה סיכוי היא בית"ר ירושלים, שתצטרך לנצח את כל שלושת משחקיה הבאים ולסיים בהפרש שערים של חיובי של ארבעה או חמישה שערים.

סקציה נס ציונה - הפועל תל אביב 3:1

הפועל תל אביב ככל הנראה תשתתף בחצי גמר גביע הטוטו. האדומים סיימו הערב את משחקי שלב הבתים במפעל עם 1:3 נהדר בפתח תקוה על העולה החדשה סקציה נס ציונה, וכעת קובי רפואה ושחקניו ימתינו לדרבי הירושלמי כדי להבין מי עוד יכולה לאיים עליהם, או שמא תהיה שם חלוקת נקודות שתבטיח את מקומם בשלב הבא.

קייס גאנם, שהבקיע בניצחון 1:2 על בית"ר ירושלים בשבת, שוב כיכב עם צמד, כשבין לבין הבלם סתיו למקין הכפיל את יתרון האדומים. פרדי פלומן, אקס הפועל תל אביב, רק צימק ל-3:1 בכדור חופשי יפהפה במחצית השנייה, אבל לא הצליח לסייע לסקציה נס ציונה לשמור על סיכויי ההעפלה לשלב הבא.

להרכב של רפואה חזר הערב אדי גוטליב ששב מהשעייה והוא שיתף פעולה עם המגנים דור אלו שעלה במקום בן ביטון ויהב גורפינקל, שבישל לגאנם את שער היתרון. הקשר פאבלו גונסאלס עלה במחצית השנייה להופעת בכורה אחרי שהחלים מקורונה, בעוד הישאם לאיוס נשמר למחזור פתיחת העונה בליגה בשבת נגד הפועל חיפה ונותר מחוץ לסגל, כמו גם אושר דוידה ועידן ורד.

אוהדי הפועל תל אביב. קובי אליהו
עם רגל וחצי בגמר הגמר. אוהדי הפועל תל אביב/קובי אליהו

הרכבים

סקציה נס ציונה: יוסי גינזבורג, סתיו ישראלי (עילאי טרוסט, 70), מיקי סירושטיין, טל כחילה, אורי מגבו (איתי רוטמן, 81), ליאל צ'אנה (ארי מורה, 9), אבובקאר קייטה (סיוון תלמי, 81), מוחמד אוסמן (דור כוכב, 70), אוהד בוזגלו, פרדי פלומן, אור רויזמן.

הפועל תל אביב: סטפן מרינוביץ', דור אלו, אדי גוטליב, סתיו למקין (גודפריד רומראטו, 46), יהב גורפינקל (אבו דוסו, 62), אל ים קנצפולסקי (פאבלו גונסאלס, 71), רן בנימין, שלומי אזולאי, קייס גאנם, סינטאיהו סלליך (עומר סניור, 62), אלן אוז'בולט (שביט מזל, 71).

מהלך המשחק

דקה 9: צ'אנה נפצע בפתיחת המשחק ונאלץ לפנות את מקומו לארי מורה.

דקה 16: בוזגלו יכול היה להעלות את הכתומים ליתרון, אבל סיים התקפה מתפרצת עם בעיטה החוצה מול מרינוביץ'.

ליאל צ'אנה, סקציה נס ציונה. קובי אליהו
נאלץ לפנות את מקומו בפתיחה. צ'אנה/קובי אליהו

דקה 21, 0:1 להפועל תל אביב: האדומים עלו ליתרון. גורפינקל הרים כדור חד משמאל, גאנם נותר חופשי ומקרוב נגח לרשת וחגג משחק שני ברציפות.

דקה 23, 0:2 להפועל תל אביב: שתי דקות חלפו והאורחת הכפילה את יתרונה. קרן מצד ימין הפכה לערבובייה ברחבה, למקין היה הראשון להגיע לכדור החוזר ומקרוב דחק את הכדור לרשת.

דקה 44: סקציה כמעט צימקה לפני המחצית, אבל מרינוביץ' מתח איברים ומנע מאוסמן להבקיע.

סתיו למקין, בלם הפועל תל אביב. קובי אליהו
למקין היה במקום הנכון ובזמן הנכון/קובי אליהו
סתיו למקין, בלם הפועל תל אביב. קובי אליהו
הפועל תל אביב עלתה ליתרון כפול תוך 2 דקות/קובי אליהו

דקה 52, 0:3 להפועל תל אביב: גאנם עם שערו השלישי בשני משחקים. אוז'בולט השתחרר מהשמירה, הרים את הראש ומסר לגאנם שמכ-16 מטרים הכניע את גינזבורג.

דקה 57, סקציה צימקה ל-3:1: כדור חופשי מכ-30 מטר לא הרתיע את פלומן, שסובב מעל החומה וראה את מרינוביץ' מסתכל על הכדור נכנס לשער.

דקה 60: אזולאי כמעט הבקיע את שערה הרביעי של הפועל תל אביב, אבל הכדור שבעט נעצר בקורה.

דקה 71: גונסאלס עלה מהספסל של רפואה להופעת בכורה בהפועל תל אביב.

דקה 85: רויזמן סידר לעצמו עמדה נוחה וניה למצוא את הפינה הרחוקה, אבל הכדור ששיגר לא איים על מרינוביץ' וטס החוצה.

קייס גאנם, הפועל תל אביב. קובי אליהו
שלושה שערים בשני משחקים. גאנם/קובי אליהו

צפו בתקציר: החמצת ענק לבילו, ירושלים ניצחה באשדוד

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים 1:0/ספורט1

מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים 1:0

במשחק נוסף שנערך כעת בבית ב' בגביע הטוטו, מ.ס. אשדוד לראשונה העונה אירחה במגרשה הביתי, אצטדיון הי"א, אבל ספגה הפסד שני בגביע הטוטו ואיבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא. היא נכנעה 1:0 להפועל ירושלים, שבמחצית הראשונה שלטה במפגש וגם עלתה ליתרון מוצדק אחרי שעומר אגבדיש סיים התקפה מתפרצת עם כדור ברשת של יואב ג'רפי.

בזכות הניצחון הירושלמים עדיין בתמונת השלב הבא, אבל כדי לעקוף את הפועל תל אביב בפסגה יצטרכו להביס את בית"ר ירושלים בדרבי, מכיוון שהם בפיגור של שלוש נקודות מפועל תל אביב וגם נחיתות בהפרש השערים - הפועל תל אביב כבשה כבשה 10 שערים והיא במאזן 4+, בעוד הפועל ירושלים עם הפרש שערים של 3-4 ועל כן תצטרך לנצח בארבעה שערים או יותר.

הבלם ננאד צבטקוביץ' שנעדר ממשחקי מ.ס. אשדוד בגביע הטוטו עד כה, שב לסגל של רן בן שמעון ועלה מהספסל. מנגד, וויליאם טוגי חסר לזיו אריה בהפועל ירושלים, אך יעמוד לרשות המאמן במחזור הפתיחה בשבת נגד הפועל חדרה.

עומר אגבדיש, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הכריע את ההתמודדות. אגבדיש/ברני ארדוב

הרכבים

מ.ס. אשדוד: יואב ג'רפי, טום בן זקן (יניב מזרחי, 64), גיל כהן (ננאד סבטקוביץ', 46), טימותי אוואני, דוד קופרמן, שלו הרוש, נאור סבג (איסק פאפו, 46), מוחמד כנעאן (ז'ורדן סבן, 75), לוקאס סלינאס, עוז בילו (זוהר זסנו, 46), אבנעזר ממאטה.

הפועל ירושלים: יהונתן שאבי, עומר אגבדיש, בנימין טרידובסקי (הראל שלום, 62), אווקה אשטה, עמית גלזר, פלג חמני (נועם מלמוד, 46), תומר אלטמן (אופק ביטון, 62), יוראי מליח (ליאור קאסה, 72), איינאו פרדה, אחמד סלמן, דון סדריק (איתי זדה, 46).

מהלך משחק

דקה 26: פרדה הרים לרחבה ואשטה עלה גבוה מעל כולם, הנגיחה שלו נהדפה על ידי ג'רפי באינסטינקט מצוין.

דקה 28: סדריק בעט כדור עוצמתי מכמעט 30 מטר, למזלם של המקומיים הכדור פגש את הקורה ויצא.

עומר אגבדיש, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הפועל ירושלים נשארה בתמונת חצי הגמר/ברני ארדוב

דקה 32: ממאטה מסר לכנעאן שבעט כדור חזק למסגרת, שאבי היה עירני והדף.

דקה 39, 0:1 להפועל ירושלים: שער נהדר ומוצדק לאורחים. אגבדיש ברח לשומר באגף ימין, קיבל כדור עומק מושלם מפרדה ובאחד על אחד גלגל לפינה של ג'רפי.

דקה 45: החמצת העונה עוד לפני שהחלה הליגה? בילו ניצב באחד על אחד מול שאבי ובעט לקורה, אבל ההלם בי"א הגיע כאשר גם הכדור החוזר נחת אצל בילו וכמעט מקו השער, אמנם מזווית לא הכי פשוטה, בעט שוב לקורה והפעם גם הכדור יצא.

עוז בילו, שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
החמצת העונה בשלב כה מוקדם? לא נתפס שבילו פספס כמעט מקו השער/ברני ארדוב

דקה 51: אשדוד כמעט השוותה מהרמה של קופרמן לממאטה, אבל הנגיחה של האחרון פספסה את המסגרת.

דקה 63: כנעאן ניסה להבקיע מחוץ לרחבה, אבל גם הוא לא מצא את מסגרת השער של שאבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully