וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 ימים לפתיחת הליגה: אבוקסיס עדיין אינו יודע איזה סגל יעמוד לרשותו

עודכן לאחרונה: 17.8.2022 / 14:17

אחרי הגעת אברמוב, בית"ר ירושלים החתימה את כל השחקנים החדשים על חוזים, אך מחכה לאישור סופי מפיפ"א לשתפם. דגני הפצוע ייעדר נגד מכבי נתניה (שבת, 20:00, ספורט3), אור זהבי בספק. מוני ברוש זכה לשבחים

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

בית"ר ירושלים תפתח את העונה בשבת (20:00, ספורט3) נגד מכבי נתניה בסגל חסר מאוד. אוראל דגני הפצוע ייעדר, אור זהבי נטש אתמול את האימון עם רגישות ועדיין לא ברור אם יהיה כשיר, כאשר מספר שחקנים נוספים סוחבים פציעות קטנות. אתמול חתמו כל השחקנים שהצטרפו הקיץ על החוזים בעקבות הגעתו של ברק אברמוב, ביניהם סתיו נחמני, איתמר ישראלי ובר כהן, כאשר במועדון מאמינים כי האישור מפיפ"א יגיע (בעקבות הסדרת התשלומים עם מרקו ינקוביץ') והשחקנים החדשים יהיה בסגל למשחק.

למרות שבהסכם המכירה של בני יהודה יש לברק אברמוב אפשרות לצרף את עמית כהן, עדיין אין סיכום בין השחקן לבית"ר והצדדים נמצאים במו"מ. גם לגבי אביאל זרגרי עדיין לא ברור האם יישאר בבית"ר כמושאל או שיעבור למכבי נתניה, כאשר כרגע נראה שרק הצעה של הנתנייתים בגובה של יותר מ-2.5 מיליון ש"ח תגרום להעברתו.

שחקן בית"ר ירושלים אביאל זרגרי, מול שחקן הפועל תל אביב שלומי אזולאי. דני מרון
לא ברור עדיין אם יישאר בבית"ר או שיעבור לנתניה. אביאל זרגרי/דני מרון

עד עתה מכרה הקבוצה כ-2,800 מנויים, אך במועדון אופטימיים ומאמינים שיגיעו ליעד של 5,000 בשלב ראשון. המנכ"ל היוצא מוני ברוש זכה אתמול לשבחים מכל עבר על פועלו במועדון ב-4 השנים האחרונות. ברוש מיתג את בית"ר מבחינה מסחרית ושיווקית לאורך השנים האלה ויצר פלטפורמה בריאה לבאים אחריו, וכמו כן דאג רבות למחלקת הנוער והיה בעל חלומות רבים לעתיד בית"ר וההתפתחות של המועדון, חלומות שנגדעו די מהר בעידן חוגג.

המנכ"ל הנכנס, כפיר אדרי, יתעסק בניהול הכללי ואת כל נושא המיתוג והשיווק יאיישו גורמים חיצוניים בהם ישתמש אברמוב, כאשר ייתכן ובעתיד ימונה אדם נוסף לתפקיד שיווקי במועדון. במועדון אהבו מאוד את הודעת "לה פמיליה" אתמול, ומקווים שהדברים יבואו לידי ביטוי ברגע האמת, והוסיפו: "זה צעד חשוב, בסוף כולם נמדדים במעשים, אבל סוף סוף יש רצון אמיתי של אנשים לשים סוף לכל מה שגורם לנזקים כל כך גדולים למועדון הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

צפו: גיא הוכמן התארח באימון אחרי שהותקף על ידי אוהדי בית"ר ירושלים

הקומיקאי גיא הוכמן מתארח באימון בית"ר ירושלים אחרי שהותקף על ידי אוהדים/דוברות בית"ר ירושלים

ובנושא אחר: אחרי שהותקף על ידי אוהדי הקבוצה בשבת באצטדיון בלומפילד בהפסד להפועל תל אביב, הבוקר התארח הקומיקאי גיא הוכמן באימון הקבוצה. הוכמן אף התראיין לאתר הרשמי של המועדון ובין השאר אמר: "יש פה בעיקר שחקנים, אוהדים אנחנו נפגוש בשבת, אבל ההנהלה הזמינה וכיף לבוא לפה.

"קיבלתי תגובות מדהימות, אלפי הודעות שבהן כולם מודים לי. מבחינתי הסיפור הזה מאחוריי ואני יכול להמשיך לעשות את הצחוקים שלי. אוהדי בית"ר חשובים לי מאוד, אבל אוהדי כל הקבוצות הגדולות והקטנות כותבים לי שהגיע הזמן לטפל באלימות - וזה גם חשוב לי כאבא לילד. אני לא מצפה שזה ייפסק ביום אחד וגם לא בא לחנך אף אחד, אבל אם אני יכול להשפיע על נער, חייל או אב צעיר שיחשוב טיפל'ה אחרת, אז עשיתי את שלי", סיכם הוכמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully