וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לה פמיליה יצאו נגד קריאות גזעניות, בית"ר: "שמחים על שינוי הגישה"

עודכן לאחרונה: 16.8.2022 / 15:15

הארגון פרסם הודעה לאחר שהתברר שבית"ר שוב תעמוד לדין ("מספיק עם קריאות גזעניות שפוגעות בקבוצה"), במועדון מרוצים: "מקווים שמעתה לה פמיליה ויתר הקהל יתעסק רק בעידוד, למען ההווה ולמען דור העתיד. חובת ההוכחה על כולנו". בנו של עידן טל חתם על חוזה מקצועני ראשון

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים יעמדו מחר (רביעי, 16:00) לדין משמעתי. תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף החליט להעמיד את השתיים לדין - הראשונה בגין התפרעות אוהדים והתפרצות לשדה המשחק, והשנייה בגין קריאות גזעניות. על פי הדו"ח, "בדקה ה-34 בזמן הפסקת המשחק פרץ אוהד הקבוצה המארחת מיציע 7 ונתפס במהירות על ידי המאבטחים בתוך המגרש. בדקות 54 ו-58 אוהדי הקבוצה המארחת זרקו חפצים מיציע 4/5 לכיוון שוער הקבוצה האורחת. שופט המשחק הפסיק לזמן קצר את המשחק בשל אירועים אלו וכרוז המשחק ביקש לחדול מזריקת החפצים".

אשר לבית"ר, חלק מהאוהדים הירושלמים שרו נגד סלים טועמה עוד לפני פתיחת המשחק, ועל כן הקבוצה עלולה לספוג עונש. היום יצא ארגון לה פמיליה בקריאה לאוהדים בבקשה להפסיק את הקריאות הגזעניות. "מספיק עם קריאות גזעניות שפוגעות בקבוצה. מספיק עם זריקות חפצים וכל הבא ליד. הדבר הזה פוגע אך ורק במועדון עצמו. יש לנו את קהל הכי טוב בארץ בעידוד ובתצוגות ואנו נגיע ונתרכז אך ורק בזה".

בבית"ר הגיבו להודעה של ארגון האוהדים: "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים מברך על הודעת ארגון לה פמיליה שקורא להתרכז בעידוד הקבוצה בלבד, ולאחד את כלל האוהדים ביציע. אין מקום במגרשים לקריאות גזעניות ואלימות. אנו שמחים על שינוי הגישה ומקווים כי מעתה ארגון לה פמיליה ויתר הקהל יתעסק רק בעידוד, למען ההווה ולמען דור העתיד. כרגע חובת ההוכחה על כולנו. ואריה אם ישאג, מי לא יירא".

שלט של ארגון לה פמיליה במשחק בין הפועל נוף הגליל לבית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
קריאה לאוהדים. ארגון לה פמיליה ביציע/מאור אלקסלסי
שחקן בית"ר ירושלים מירון טל. יח"צ,
חוזה בוגרים ראשון. מירון טל/יח"צ

מירון טל, בנו של עידן טל, חתם על חוזה מקצועני ראשון בבוגרים. החוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. השחקן חתם באמצעות סוכניו מאיר ריפמן וליאור דדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully