וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1:2 לקופנהאגן על טרבזונספור, 2:2 דרמטי בין ריינג'רס לפ.ס.וו

אלופת טורקיה צימקה לקראת הסיום בדנמרק ושמרה על סיכוי להעפיל לליגת האלופות, ההולנדים חילצו שוויון בגלאזגו וההכרעה עברה לאיינדהובן. בודו גלימט גברה 0:1 על דינמו זאגרב

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 16.8/ספורט1

משחקי שלב הפלייאוף בליגת האלופות יצאו לדרכם הערב (שלישי) עם שלושת המפגשים הראשונים בקרבות על הכרטיסים האחרונים לשלב הבתים.

פ.צ קופנהאגן עשתה צעד חשוב לעבר העפלה למפעל היוקרתי עם 1:2 ביתי על טרבזונספור הטורקית, בודו גלימט הנורבגית גברה 0:1 על דינמו זאגרב ותקווה שהיתרון המינימלי יספיק לה לגומלין בשבוע הבא בקרואטיה ובמסלול הלא-אלופות נפרדו ריינג'רס ופ.ס.וו איינדהובן ב-2:2 דרמטי.

ויקטור קלאסון, פ.צ קופנהאגן. CLAUS BECH, GettyImages
ניצחון ביתי לפני הגומלין בטורקיה. קלאסון/GettyImages, CLAUS BECH

פ.צ קופנהאגן - טרבזונספור 1:2

אלופת דנמרק השיגה מקדמה טובה לקראת הגומלין בשבוע הבא בטורקיה. קופנהאגן לא השתתפה בליגת האלופות מאז עונת 2016/17, אבל הערב היא גברה על טרבזונספור הודות לשערים של ויקטור קלאסון כבר בדקה התשיעית ולוקאס לראגר בדקה ה-48, ואם תימנע מהפסד בטורקיה היא תעפיל למפעל היוקרתי. הטורקים, שזכו באליפות היסטורית בעונה שעברה, יקוו להפוך את הקערה על פיה ולהעפיל לליגת האלופות בפעם השנייה והראשונה מאז 2011/12 ולמזלם הם השיגו את השער המצמק והכה יקר בדקה ה-79 מבעיטה מחוץ לרחבה של אנסטסיוס בקאסטאס, שהכדור ששיגר פגע בשחקן יריב, שינה כיוון וחדר לרשת.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אנטוניו צולאק, חלוץ ריינג'רס. Ian MacNicol, GettyImages
צולאק כבר חגג, אך ההכרעה עברה לאיינדהובן/GettyImages, Ian MacNicol

ריינג'רס - פ.ס.וו איינדהובן 2:2

אמנם היה זה המפגש היחיד הערב בין שתי קבוצות לא אלופות, אבל זה בהחלט היה המפגש הכי מרתק היום. איברהים סנאגרה העלה את ההולנדים ליתרון חוץ יקר בחלוף 37 דקות משריקת הפתיחה, אבל התגובה הסקוטית הייתה מהירה והיה זה אנטוניו צולאק הקרואטי שאיזן בדקה ה-40. ריינג'רס השלימה מהפך במחצית השנייה עם שער של טום לורנס, שבעט כדור חופשי שקפץ על הדשא ועבר בין שחקני החומה, וכך הטעה את השוער וולטר בניטס שהיה צריך לקלוט את הכדור, אבל שמט אותו לתוך שערו שלו. למזלם של ההולנדים, הבלם ארמנדו אוביספו קבע שוויון יקר בדקה ה-78 אחרי הרמה מצוינת של קודי גאקפו וההכרעה עברה להולנד, שם המנצחת, בין אם ב-90 דקות, ב-120 דקות או בפנדלים, תעלה לשלב הבתים.

בודו גלימט - דינמו זאגרב 0:1

הנורבגים המפתיעים העפילו לשלב בתים אירופי לראשונה בתולדותיהם בעונה שעברה כאשר השתתפו בקונפרנס ליג ונעצרו רק ברבע הגמר, אבל הם בהחלט בעמדה טובה להעפיל לראשונה גם לליגת האלופות. אמאל פלגרינו הבקיע את השער היחיד בהתמודדות בדקה ה-37, במשחק בו המקומיים על פי הסטטיסטיקה רשמו 17 ניסיונות הבקעה, אבל מצאו את המסגרת פעמיים בלבד. אלופת קרואטיה השתתפה בליגת האלופות בפעם האחרונה בעונת 2019/20, אז הייתה בשלב הבתים עם ריאל מדריד, אטאלנטה ושחטאר דונייצק של מנור סולומון, ותצטרך כעת לנצח בהפרש של שני שערים כדי להימנע מהארכה ולהעפיל ב-90 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully