וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן השריף הודה כי שלח תמונות מזירת ההתרסקות של קובי בריאנט

מייקל ראסל העיד במשפט התביעה של אלמנתו של הכוכב המנוח כי העביר את התיעוד בליל התאונה וספג נזיפה בלבד על מעשיו

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

משפט התביעה של ונסה בריאנט, אלמנתו של קובי נמשך, כאשר אתמול (שלישי) העיד סגן השריף המחוזי בלוס אנג'לס מייקל ראסל. ראסל הודה כי שלח את התמונות הקשות מזירת התרסקות המסוק בה נהרגו כוכב לוס אנג'לס לייקרס לשעבר, בתו ג'יאנה ועוד שבעה בני אדם בינואר 2020.

בעדותו סיפר ראסל כי קיבל את התמונות מחברו למשרד השריף ג'ואי קרוז מספר שעות לאחר ההתרסקות. ראסל נפגש יום לאחר מכן עם שוטר במשרד השריף של סנטה קלריטה בשם בן סנצ'ז, ושיתף אותו בדבר הימצאות התמונות מהזירה ושאל אותו אם הוא מעוניין לקבל אותם. סאנצ'ז ענה בחיוב, וראסל שלח לו את התמונות.

אלמנתו של קובי בריאנט, ונסה בריאנט. Kevork Djansezian, GettyImages
אלמנתו של קובי בריאנט, ונסה בריאנט/GettyImages, Kevork Djansezian

ראסל הודה בפני בית המשפט כי לא הייתה לא כל זכות וסיבה להעביר את התמונות. בנוסף הוא העיד כי העונש שקיבל בשל מעשיו היה נזיפה בכתב בלבד.

גם קרוז נקרא להעיד בדיון אתמול, והודעה כי הראה את התמונות לעובדת בר במהלך אותו לילה. הסיבה שנתן קרוז לשאלה מדוע עשה זאת, הייתה כי הוא רצה להפיג מעט את המתח איתו נאלץ להתמודד בעקבות המקרה והוסיף כי חש חרטה בעקבות מעשיו.

אלמנתו של קובי בריאנט ונסה דורשת פיצויים בסך מיליוני דולרים ממשרד השריף בלוס אנג'לס. לטענתה, רשויות החוק וכיבוי האש צילמו תמונות של חומרי החקירה של התרסקות המסוק בה נהרג בעלה קובי ובתה בת ה-13 ג'יג'י, והפיצו אותם הלאה - ולא ממניעים מקצועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully