וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "כולם מניעים את הכדור ומפרגנים - זו נוסחה לכל קבוצה"

16.8.2022 / 22:03

מאמן הנבחרת אהב את מה שראה ב-61:112 המוחץ על רומניה במשחק ההכנה, אך יודע: "לא צריך ללמוד יותר מידי מהמשחק היום"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 16.8/ספורט1

בנבחרת ישראל יכולים להיות מרוצים לאחר ה-61:112 המוחץ הערב (שלישי) על נבחרת רומניה במשחק ההכנה הראשון מתוך שניים. החבורה של גיא גודס נראתה מפוזרת בפתיחה והתקשתה לברוח לאורחת החלשה, אך ברבע השני ברחה לפער דו ספרתי ומאז לא הביטה לאחור. ים מדר הוליך את קלעי המנצחת עם 17 נקודות, כאשר דני אבדיה החולה לא התלבש.

גיא גודס אמר לאחר המשחק: "הייתי רוצה להיות באיזה טורניר בטורקיה או יוןן, אבל זה מה שהצלחנו להשיג. אימונים זה טוב, אבל צריכים לשחק נגד יריבה אחרת. אמרתי לשחקנים לנסות להתעלם מהתוצאה, שיתנו את הכל בהגנה ובהתקפה להניע את הכדור כמו שאנחנו עושים כבר הרבה זמן ולשחק בקצב גבוה. ברבע השלישי עשינו את זה הרבה יותר טוב, פתחנו הפרש שצמח וצמח, לא צריך ללמוד יותר מדי מהמשחק, אלא להתקדם כנבחרת עם הכימיה וההרכבים".

שחקן נבחרת ישראל דני אבדיה. אודי ציטיאט
"קריטי שהוא יקבל דקות בחמישי". אבדיה/אודי ציטיאט

על כך שאסיסטים רבים מגיעים מעמדות הפורוורד: "יתרון גדול. ראינו את זה במשחק הראשון בגאורגיה, זה היה מאתגר בשבילנו. גם באליפות זה יהיה אותו דבר. כולם מניעים את הכדור ומפרגנים, זו הנוסחה לכל קבוצה".

על דני אבדיה: "קריטי מאוד שדני יקבל דקות בחמישי והוא ישחק. זה משחק ההכנה האחרון שלנו. רציתי שהוא ישחק היום אבל היה חשש לזרוק אותו למים אחרי שכמה ימים הוא לא עשה כלום. הוא יצטרך להיכנס לשטף של הקבוצה ולהתחבר לשחקנים שמשחקים הרבה שנים ביחד. אם נמצא את החיבור בין היכולת שלו לעשות מהלכים לבין הקבוצתיות של הנבחרת אנחנו נרוויח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully