וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן קפיטולניק ודיאנה ויסמן לא העפילו לגמר אליפות אירופה

הקופץ לגובה נכשל בשלושת ניסיונותיו לעבור 2.21 מטר וסיים את דרכו מוקדם מהצפוי, האצנית מחוץ לגמר 100 מטר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 16.8/ספורט1

כחודש אחרי שסיים במקום ה-11 והמכובד באליפות העולם, הקופץ לגובה יונתן קפיטולניק לא הצליח להעפיל הערב (שלישי) לגמר אליפות אירופה בקפיצה לגובה.

קפיטולניק בן ה-19, אלוף העולם לנוער בשנה שעברה לאחר שעבר גובה של 2.26 מטר וגם אלוף אירופה עד גיל 20 ב-2021 לאחר שקפץ לגובה של 2.25 מטר, הערב נכשל בשלושת הניסיונות שלו לעבור 2.21 מטרים ועל כן נותר מחוץ ל-12 הקופצים לגובה שעלו לגמר. את הניסיונות לעבור 2.12 ו-2.17 מטר הוא צלח מיד, אבל כשל כשהרף עלה ל-2.21.

נזכיר כי בנוסף לשתי הזכיות המדהימות בשנה שעברה, גם בחודש מאי האחרון קפיטולניק רשם הישג נאה כשעבר גובה של 2.30 מטר וכך השיג את הקריטריון לאליפות אירופה הנערכת בימים אלו במינכן - עם ההישג הנ"ל הוא שיפר את שיאו האישי בשלושה סנטימטרים, אבל הערב לא הצליח להגיע לגבהים כאלה ונותר מחוץ לגמר.

יונתן קפיטולניק קופץ לגובה ישראלי. Steph Chambers, GettyImages
אכזבה באליפות אירופה. קפיטולניק/GettyImages, Steph Chambers

בדומה לקופץ לגובה, גם דיאנה ויסמן לא הצליחה להשיג את הכרטיס לגמר בריצת 100 מטר לנשים. האצנית סיימה שלישית בחצי הגמר שלה עם תוצאה של 11.36 שניות, מה שדירג אותה שלישית מבין המפסידות המהירות ולא הספיק לה להעפלה לגמר.

יש לציין שהיום נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, שוחחו עם הספורטאים שזכו במדליות באליפות אירופה באתלטיקה במינכן. כזכור, רעיית הנשיא שוחחה לפני כשנה עם האתלטית לונה צ'מטאי-סלפטר, לאחר שזו נאלצה להפסיק את ריצתה באולימפיאדת טוקיו. בשיחה המרגשת היום, בירכה את צ'מטאי על זכייתה במדליית הארד ואמרה: "בשנה שעברה דיברנו בסיטואציה שונה. ואני שמחה מאוד שהצלחת, נתת את כל כולך, ושאת מהווה דוגמה לכל-כך הרבה נשים. כל הכבוד!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully