וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל פירקה את נבחרת רומניה ונותרה מושלמת בהכנה

הנבחרת של גיא גודס ברחה לפער דו ספרתי ברבע השני במשחק ההכנה ולא הביטו לאחור בדרך ל-61:112 מוחץ מול הרומנים החלשים

נבחרת ישראל בכדורסל מחצה הערב (שלישי) 61:112 את נבחרת רומניה במשחק ההכנה הראשון מבין שניים שייערכו מולה בארץ. החבורה של גיא גודס שוב חסרה את דני אבדיה החולה, כאשר אליו הצטרפו גם עידן זלמנסון ונועם דוברת שלא התלבשו, אך גם בלעדיהם הסתדרו הכחולים-לבנים מול האורחת החלשה. מדובר בניצחון רביעי מתוך ארבעה משחקי הכנה עד כה לקראת היורובאסקט.

המארחת פתחה היטב ורצה 0:9 בפתיחה, אך הרומנים בהובלת אקס מכבי ראשון לציון פטריק רישארד חזרו ונצמדו. היריבה הצליחה להוריד עד מינוס שלוש בפתיחת הרבע השני, אך ריצת 2:15 של ישראל הובילה אותה ליתרון דו ספרתי ממנו רומניה לא הצליחה לחזו הפער הלך וצמח והגיע כבר ל-40 וחצה את ה-50 בדקה האחרונה. ים מדר (17), רומן סורקין ויובל זוסמן (12 כל אחד) הוליכו את הקלעים של גודס.

שחקן נבחרת ישראל רומן סורקין. אודי ציטיאט
נראה טוב. סורקין/אודי ציטיאט

מהלך המשחק

רבע 1:

המארחת לא פתחה בשיא החדות, והחטיאה מספר זריקות, אך בצד השני הרומנים פשוט לא הצליחו לייצר סל. רומן סורקין, יובל זוסמן וג'ייק כהן דאגו להריץ את ישראל ל-0:9 לאחר ארבע וחצי דקות, ומאמן רומניה הזעיק פסק זמן. אקס מכבי ראשון לציון, פטריק רישארד קלע 6 רצופות עבור הרומנים, שנכנסו לעניינים. סיום טוב של האורחת לרבע הראשון הוריד את ישראל ביתרון 14:20 לקראת הרבע השני.

רבע 2:

הרומנים הצליחו להוריד את הפער עד 20:17 בלבד בפתיחת הרבע השני, אך פניני, מקל ונמרוד לוי הריצו אותה בחזרה ליתרון דו ספרתי. הריצה המקומית נעצרה על 2:15, אך הרומנים לא הצליחו להוריד את החבורה של גיא גודס מיתרון דו ספרתי. 32:45 לישראל במחצית.

שחקן נבחרת ישראל רפי מנקו. אודי ציטיאט
הנבחרת ברחה ברבע השני. מנקו/אודי ציטיאט

רבע 3:

הנבחרת השלימה ריצת 2:11 וחצתה לראשונה במשחק את רף 20 ההפרש שתיים וחצי דקות בלבד מפתיחת הרבע. הרומנים לא הצליחו להדביק את היכולת של הכחולים-לבנים. ים מדר, רומן סורקין, יובל זוסמן וג'ייק כהן הגיעו ראשונים לספרות כפולות בנקודות, וישראל ירדה לקראת הרבע הרביעי ביתרון 47:78.

רבע 4:

הפער רק גדל בפתיחת הרבע כאשר ים מדר המשיך להוליך את את הקלעים של גודס, וההפרש חצה כבר את רף ה-40. רישארד וקאטה עוד ניסו להילחם על הכבוד של הרומנים, אך ההגנה של האורחת הייתה כמסננת, ושחקניו של גודס חגגו בצבע הפרוץ של היריבה. שבעה שחקנים קלעו בסופו של דבר בספרות כפולות. ההפרש הגיע לגבול ה-50 בדקה האחרונה, וישראל מחצה את רומניה 61:112.

שחקן נבחרת ישראל בכדורסל ג'ייק כהן. אודי ציטיאט
הרומנים לא היוו יריב משמעותי לחבורה של גודס. ג'ייק כהן/אודי ציטיאט

סטטיסטיקה

קלעו לישראל: ים מדר 17 נקודות, נמרוד לוי 13, רומן סורקין ויובל זוסמן 12 כ"א, תומר דינת 11, ג'ייק כהן וגבי צ'צ'אשווילי 10 כ"א, גל מקל ורפי מנקו 7 כ"א, יפתח זיו וג'ון דיברתולומאו 5 כ"א, גיא פניני 3.

הרבו לרומניה: עמנואל קאטה 14, פטריק רישארד 13, לוקאס טוהאטאן ורולנד טורוק 8 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully