וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף צור חתם בעירוני קרית שמונה לעונה עם אופציה להארכת החוזה

16.8.2022 / 17:12

בעקבות פציעתו של נדב זמיר ולאחר שסוכמה העברתו מהפועל רעננה, השוער בן ה-23 מצטרף לסגל של מנחם קורצקי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 16.8/ספורט1

יממה אחרי שעירוני קרית שמונה אישרה שהשוער הצעיר נדב זמיר ייעדר בין ארבעה לשישה חודשים לאחר שאובחן עם שבר בירך, הודיע המועדון על צירופו של אסף צור בן ה-23, שבשנתיים האחרונות עמד בשערה של אנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית וחתם על חוזה לעונה הקרובה בקבוצתו של מנחם קורצקי.

צור הגיע למחלקת הנוער של הפועל רעננה לפני שש שנים ובמהרה התבסס כשוער הנבחרת הצעירה ובסופו של דבר גם היה השוער הראשון של הפועל רעננה בליגת העל. בקיץ 2020, לאחר שהפועל רעננה ירדה לליגה הלאומית לראשונה אחרי שבע שנים, עבר צור לקפריסין בהשאלה לשנתיים. בעונתו הראשונה זכה לרשום ארבע הופעות בכל המסגרות (וישב על הספסל בגמר הגביע בו זכתה הקבוצה) ובעונה שעברה שותף ב-12 משחקים. בקיץ, עם סיום ההשאלה, שב להפועל רעננה וממנה כעת ממשיך לקרית שמונה.

לפי הודעת קרית שמונה, חתימתו של צור התבצעה לאחר שסוכמה העברתו של השוער ולמועדון אופציה להאריך את ההתקשרות מעבר לעונה הנוכחית. צור חתם לעונה הקרובה בקרית שמונה באמצעות סוכנו, אבי נמני.

שוער אנורתוזיס פמגוסטה, אסף צור. BSR Agency, GettyImages
יתחרה עם ברטקוס על אפודת השוער הראשון. צור/GettyImages, BSR Agency

עירוני קרית שמונה תערוך מחר (רביעי, 20:00) את המשחק האחרון שלה בשלב הבתים בגביע הטוטו כשתארח את הפועל חיפה וביום שני תתארח אצל סקציה נס ציונה במחזור פתיחת העונה בליגת העל. בשער הקבוצה צפוי לעמוד כבר מחר זיגוס ברטקוס, שהתאושש מחבלה באצבע וכזכור את מקומו בשער תפס לאחרונה נדב זמיר שכעת יושבת לכחצי שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully