וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברטקוס צפוי לחזור לשער, אך זמיר ייעדר בין ארבעה לשישה חודשים

15.8.2022 / 18:02

הליטאי התאושש מחבלה בזרת ואמור לשחק נגד הפועל חיפה ביום רביעי בגביע הטוטו, אולם מחליפו הצעיר אובחן עם שבר בעצם הירך. רן קדוש מועמד להצטרף

תקציר מגביע הטוטו: עירוני קרית שמונה - בני סכנין 2:2/ספורט1

עירוני קרית שמונה עלתה גם במשחק האחרון ביום שבת נגד בני ריינה עם נדב זמיר בין הקורות בעקבות חבלה שספג זיגוס ברטקוס בידו, אבל לרוע מזלו של השוער הצעיר, כעת גם הוא ייעדר תקופה מהמגרשים.

המועדון הודיע הערב (שני) כי בבדיקת MRI שעבר זמיר בן ה-21, התברר שהוא סובל משבר בעצם הירך. הוא ייאלץ לעבור ניתוח בימים הקרובים ולאחר מכן הצפי הוא להיעדרות של בין ארבעה לשישה חודשים. זמיר גם נמנה על סגל הנבחרת הצעירה של ישראל, על אף שבמדיה ערך רק הופעה אחת כאשר היה שותף לניצחון 0:4 על סן מרינו בחודש נובמבר בשנה שעברה.

זיגוס ברטקוס, שחקן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
יחזור בדיוק בזמן. ברטקוס/מאור אלקסלסי

המאמן מנחם קורצקי וצוותו אמנם איבדו את זמיר, אבל ברטקוס צפוי לשוב להרכב במשחק גביע הטוטו ביום רביעי נגד הפועל חיפה וכמובן שאמור להיות כשיר למחזור פתיחת העונה בליגת העל כאשר קרית שמונה תתארח אצל העולה החדשה סקציה נס ציונה ביום שני הבא. הופעתו היחידה של ברטקוס עד כה הייתה בהפסד להפועל חדרה ב-31 ביולי.

לאור פציעתו של זמיר עשויים בקרית שמונה לצרף שוער נוסף לסגל ובשלב זה המועמד המוביל הוא רן קדוש, שבעונה שעברה שיחק בבני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully