וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי ברשצקי חתם לעונה אחת במכבי פתח תקוה

הקשר ששיחק אשתקד בסכנין ובאשדוד יורד ללאומית, כאשר בחוזה אצל המלאבסים נכללה אופציה לשנה נוספת במקרה של עליית ליגה. אילי טמם חזר להפועל ראשון לציון

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 16.8/ספורט1

מכבי פתח תקוה ממשיכה להתחזק לקראת העונה החדשה בליגה הלאומית, שבסיומה היא רוצה לשוב תוך שנה אחת לליגת העל. אחרי שצירפה כמות נכבדת של שחקנים שבילו אשתקד בליגה הבכירה, היום (שלישי) היא הוסיפה לרשימה הארוכה הזו גם את מוטי ברשצקי שחתם לעונה אחת.

הקשר ההתקפי בן ה-25 פתח את העונה שעברה במדי בני סכנין ובחלון ההעברות של ינואר עזב למ.ס. אשדוד. כעת הוא מצטרף למלאבסים, כאשר בחוזה נכללה אופציה לשנה נוספת שתופעל במקרה של עליית ליגה.

מכבי פתח תקוה החתימה במהלך הקיץ גם את ברנקו ורגוץ', דולב אזולאי, טל בן חיים, עומר פדידה, גדעון אקווה, דני עמוס, עידן כהן, איתי עוזרי ודודו ביטון.

מוטי ברשצקי שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
פותח עונה אצל המלאבסים. ברשצקי/מאור אלקסלסי

עוד בליגה הלאומית, הפועל ראשון לציון החזירה לשורותיה הקשר אילי טמם, שחתם באמצעות סוכנו אבי נימני. הקשר בן ה-21, שגם גדל אצל הכתומים, שיחק בקבוצה הבוגרת במהלך עונת 2020/21 ואשתקד שיחק בהפועל פתח תקוה.

בנוסף לטמם, הצטרף לראשון לציון גם רז ברוכיאן, המגן בן ה-20 שחתם באמצעות סוכנו אדם קידן. רז ברוכיאן, אחיין של אבירם ברוכיאן, גדל במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים ובעונה האחרונה שיחק בבית"ר נורדיה בליגה א'. גם יובל חליבה שב למועדון לראשונה מאז עזב ב-2018/19, לאחר שחתם היום על החוזה והשלים את שובו באמצעות סוכנו אדם קידן.

מי שעוד התחזקה היום היא מכבי יפו, שצירפה רשמית את הקשר גל לוי שנטל חלק במשחקיה בגביע הטוטו לוי שיחק בעברו במכבי פתח תקוה, הפועל פתח תקוה, הפועל ראשון לציון וגם בהפועל באר שבע שבמדיה אף כבש במוקדמות הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully