וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב צפויה למלא את בלומפילד נגד ניס, ערן זהבי יפתח לראשונה?

עודכן לאחרונה: 16.8.2022 / 12:30

פחות מאלף כרטיסים נותרו לשער 4 שנפתח למכירה לקראת המפגש בפלייאוף הקונפרנס ליג. איביץ' מתלבט לגבי המחליף של גלזר, הכוכב עשוי לפתוח

תקציר: אריס סלוניקי - מכבי תל אביב 1:2/ספורט1

מכבי תל אביב הודיעה שנותרו עוד פחות מאלף כרטיסים לשער 4 שנפתח למכירה, לקראת המשחק מול ניס הצרפתית ביום חמישי במסגרת פלייאוף הקונפרנס ליג. משמעות הדבר שבשעות הקרובות יאזלו כל הכרטיסים שהוצאו למכירה ובלומפילד צפוי להיות מלא, מה שיעניק רוח גבית חזקה מאוד לצהובים, במשחק הראשון מבין שניים.

במועדון יש דריכות גדולה לקראת צמד המשחקים מול הצרפתים, שכמובן מגיעים כפייבוריטים מוחלטים להתמודדות הזאת. ההחתמה של דור פרץ הוסיפה עוד מימד של התרגשות גם בקרב האוהדים, ובטח בקרב השחקנים, שיקבלו בחזרה את חברם הטוב, אותו הם מכירים אחרי שנים רבות של שיתוף פעולה בקבוצה.

שחקני מכבי תל אביב, ערן זהבי, מתן חוזז. מכבי תל אביב, אתר רשמי
יפתח/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מעבר לתרומה המקצועית שלו, כאחד הקשרים הבולטים בליגה ובנבחרת, יוסיף פרץ גם מימד נוסף של מנהיגות בחדר ההלבשה של הצהובים. פרץ יערוך היום את אימון הבכורה המחודשת שלו בקרית שלום, אולם עדיין לא ברור אם יהיה בסגל כבר במשחק הבית ביום חמישי.

המאמן ולאדן איביץ' יקבל היום או מחר את ההחלטה בנוגע להרכב שיפתח, כאשר עיקר ההתלבטות היא מן הסתם בזהות המחליף של דן גלזר המורחק. יוריס ואן אובריים או אייל גולסה אמורים לפתוח בעמדת הקשר האחורי, כאשר התלבטות נוספת נוגעת לערן זהבי, האם לפתוח איתו או לשלבו כמחליף בהמשך המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully