וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי נוויל תוקף: "מנצ'סטר יונייטד היא בית קברות לכדורגלנים"

עודכן לאחרונה: 16.8.2022 / 10:34

שחקן העבר ניתח את כל העסקאות שביצעו השדים האדומים ב-10 השנים האחרונות: "רק כ-4-5 היו טובות. צפויה תקופה קשה מאוד"

תקציר ניצחונה של ברנטפורד 0:4 על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

גם בחלומותיה השחורים ביותר, ספק אם מנצ'סטר יונייטד דמיינה פתיחת עונה כל כך רעה. בממלכה מנסים לנתח מה לא עובד, וכעת כבר יש קונצנזוס: הבעיה לא מתחילה בכריסטיאנו רונאלדו או אריק טן האח, כי אם מערכתית וגדולה הרבה יותר.

שחקן העבר גארי נוויל סקר את כל העסקאות שביצעו השדים האדומים בשנים האחרונות, והגיע למסקנות די חותכות. "אחת הבעיות של יונייטד בעשר השנים האחרונות היא שהם כל פעם מחליפים מאמנים ואסטרטגיות, זו בעיה ענקית", אמר. "ניתחנו את כל העסקאות שלהם ב-10 השנים האחרונות, ומצאנו שהוציאו 1.25 מיליארד ליש"ט. 75 אחוז משחקני הרכש לא הסתדרו, רק 4-5 אחוז עבדו. זה מחריד". ההעברות המוצלחות, מבחינתו, היו זלאטן איברהימוביץ' וברונו פרננדש, כשכריסטיאנו רונאלדו, אדינסון קבאני, הארי מגווייר, פרד, נמניה מאטיץ', לוק שואו ואנדר הררה קיבלו ציון סביר.

את האשמה נוויל לא דווקא מטיל על השחקנים עצמם: "אני יודע שזה מה שאנשים רוצים, ובאמת עשינו זאת הרבה. אני התלהבתי מהרבה מההחתמות, אפילו בשנה שעברה עם סאנצ'ו, וראן ורונאלדו - החתמות מעולות. כשדי מריה הגיע, חשבנו, 'זו תהיה החתמה גדולה'. אבל זה פשוט בית קברות לכדורגלנים, המועדון הזה. שחקנים בכלל מתלבטים האם שווה להם להגיע לכאן. אי אפשר להביא לכאן שחקנים".

מבחינת שחקן העבר, גם אריק טן האח לא אשם בפתיחת העונה הרעה: "אין שום ספק שהוא מאמן פנטסטי, הוא הוכיח זאת בשנים הקודמות. אבל סידרו לו יד רעה. העובדה שלא קיבל את השחקנים שרצה בטרום העונה היא מדהימה בעיני. יונייטד תעבור את הגל הזה ותסיים את העונה, אבל צפויה לה אולי התקופה הקשה ביותר מאז שהמועדון ירד ליגות לפני 40 שנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully