וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפגש מול ניס יכריע: הדילמות של מכבי תל אביב בעקבות הגעת דור פרץ

עודכן לאחרונה: 16.8.2022 / 9:43

פרץ הגיע לקישור עמוס מאוד ובצוות המקצועי יצטרכו לקבל החלטות כשייתכן שהדחה מול הצרפתים תצריך חישוב מחדש ודילול הסגל. וגם: האימונים האישיים עם ערן שדו ("הוא בכושר פיזיולוגי מצוין") והסיבות שהובילו את הקשר לחזור הביתה אחרי עונה אחת בוונציה

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: זירה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

מכבי תל אביב הודיעה אמש (שני) באופן רשמי על חזרתו של דור פרץ למדים הצהובים ובכך השלימה הקבוצה החתמה של ליגיונר בכיר נוסף, שמצטרף לניר ביטון וערן זהבי שהגיעו עוד קודם לכן. אימון הבכורה המחודשת של פרץ צפוי להיות היום אחר הצהריים ובמכבי כבר העבירו את הפרטים הנדרשים, לצורך רישומו בסגל הקבוצה באופ"א לקראת צמד המשחקים הקרוב מול ניס הצרפתית. אם כי עדיין לא ברור אם פרץ ייכלל בסגל כבר במשחק הביתי בעוד יומיים.

פרץ קיבל כבר לפני מספר שבועות את ההחלטה הסופית שהוא רוצה לחזור הביתה לישראל. מבחינת פרץ, הבית היחיד שבא בחשבון מבחינתו הוא כמובן הבית בקרית שלום, כאשר החוזה הגבוה לשלוש עונות בגובה של כ-550 אלף יורו לעונה, בנוסף למענק חתימה שמן והעובדה שלא היו לו הצעות אטרקטיביות אחרות מעבר לים, הקלו על הקשר בן ה-27 להשיב בחיוב על הצעת הצהובים אחרי עונה אחת בלבד, עונה לא מוצלחת בלשון המעטה, במדי ונציה האיטלקית שירדה בסיום העונה שעברה לליגה השנייה.

דור פרץ, שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
חוזר אחרי עונה אחת בלבד. פרץ/אתר רשמי, מכבי תל אביב

לפרץ היו בין השאר הצעות מרוסיה, הונגריה ומהצ'מפיונשיפ באנגליה, אך אף אחת מההצעות, כולל זו של בן מנספורד ובלקפול, לא היו מספיק אטרקטיביות עבור הקשר. בטרם קיבל את ההחלטה הסופית לחזור לישראל, פרץ התייעץ עם לא מעט אנשים, ביניהם כמובן משפחתו הקרובה וחברים קרובים שעזרו לו לקבל את ההחלטה הסופית לחזור. העובדה שהוא חוזר למועדון נעוריו, למקום שמאוד רצה אותו בחזרה, למאמן שרואה בו שחקן מרכזי במכבי המתחדשת, עשתה עבור פרץ את ההחלטה לעוד יותר קלה. גם העובדה שערן זהבי חזר למדים הצהובים, וסביבו נבנית קבוצה חזקה שהולכת להתמודד שוב על כל התארים בישראל, נכנסה למערך השיקולים.

פרץ לא התאמן במסגרת קבוצתית מאז שעזב את ונציה, אך את הפגרה הוא ניצל לעבודה צמודה עם ערן שדו, מאמן הכושר של נבחרת ישראל. בחודש וחצי האחרונים קיימו השניים מעל 50 אימונים אישיים ובשל העובדה שפרץ נמנה על סגל נבחרת ישראל, כל האימונים נערכו עם מדידות של GPS והכל תועד ונרשם, הן לצוות הנבחרת והן לאנשי מכבי שקיבלו את הנתונים. "על פי הנתונים, על פי איכות האימון, מקצבי האימון וכל מה שעבדנו עליו בחודש וחצי האחרונים, דור נמצא בכושר פיזיולוגי מצוין", סיפר שדו. "עבדנו על מספר אספקטים מעבר לצד הפיזיולוגי, עבודה עם כדור, עבודה מול השער ומשחקונים כאלה ואחרים. עשינו יחד את ההכנה לעונה וכמובן שמה שחסר לו זה דקות משחק כי הוא בעצם לא שיחק, בניגוד לקבוצות שעושות מחנה אימון ומשחקי אימון כאלה ואחרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דור פרץ, אלי דסה. Gettyimages, מערכת וואלה! NEWS
ישתפו שוב פעולה? אלי דסה ודור פרץ/מערכת וואלה! NEWS, Gettyimages

התוכניות של מיטש גולדהאר לבנייה מחדש של הקבוצה שלו, החלו בשלב מוקדם מאוד של העונה שעברה. לפני שנתיים ראה גולדהאר את מכבי חיפה זוכה באליפות ראשונה שלה אחרי עשור יבש ובשנה שעברה שכבר היה ברור שהצהובים בדרך לעונה נוספת נטולת צלחת, הוא כבר הבין שהגיע הזמן לעשות חישוב מסלול מחדש, בכל הנוגע לבניית הסגל והצוות המקצועי.

אחרי הרכישות של ג'ורג'ה יובאנוביץ' בינואר ויוריס ואן אובריים בסביבות חודש מרץ, זה המשיך עם החיזורים אחרי ולאדן איביץ' וערן זהבי ונמשך עם ההחתמה של ניר ביטון שסיים פרק של תשע שנים בליגה הסקוטית. גולדהאר, יחד עם יד ימינו ג'ק אנגלידיס והמנהל המקצועי ברק יצחקי, סימנו אמש וי גדול נוסף ברשימת הרכש שלהם עם צירופו של דור פרץ, כאשר השם הבא ברשימה הוא אלי דסה, שכבר קיבל הצעה לחוזה ארוך טווח לארבע עונות בשכר שמתקרב ל-700 אלף יורו בעונה.

המשותף לכל השחקנים הישראלים שהגיעו עד עכשיו, הוא שכולם הגיעו כשחקנים חופשיים, מה שאיפשר לצהובים להציע משכורות גבוהות מאוד כאשר כולם ללא יוצא מן הכלל, גם הוחתמו על חוזים ארוכי טווח. בנוסף לכך עובדים במכבי תל אביב שעות נוספות כדי להנחית בישראל בלם זר, אם כי עד כה, המאמצים לא נשאו פרי למרות האור הירוק שניתן מקנדה, וסכומי הכסף הגבוהים שנאמדים בכמיליון וחצי יורו שהוקצו לצורך העניין.

פרץ מגיע לקישור עמוס מאוד בשחקנים וצוות המקצועי יצטרכו לקבל בקרוב החלטות, גם בנוגע לשחרורים של שחקנים. נכון לעכשיו ממתינים בצוות המקצועי לצמד המשחקים נגד ניס ולתוצאות המפגש הכפול יהיו כמובן השלכות על קבלת ההחלטות בנוגע לשחקנים כאלה ואחרים. אם הקבוצה של איביץ' תפתיע את הצרפתים ותגיע בסופו של דבר לשלב הבתים בקונפרנס ליג, תצטרך מכבי תל אביב סגל ארוך, שיתמודד עם עומס המשחקים הצפוי בעונה הקרובה. במידה שמכבי תודח ותישאר רק עם הליגה הישראלית, זה יצריך חישוב מחדש גם של כמות השחקנים בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully