וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: ניס בעקבות הרכש היקר בתולדות ארסנל, יונייטד ירדה מראביו

עודכן לאחרונה: 16.8.2022 / 22:12

יריבת מכבי תל אביב מעוניינת לצרף את ניקולא פפה, השדים האדומים ויתרו על הצרפתי. פולהאם מצאה גיבוי לסולומון, פיינורד החתימה שוער שיתפוס את מקומו של מרציאנו, דלה עלי בדרך לטורקיה

תקציר: ורונה - נאפולי 5:2/ספורט1

העברות

* מנצ'סטר סיטי הודיעה על החתמתו של סרחיו גומס לארבע שנים. שחקן הכנף הספרדי בן ה-21 שגדל במחלקת הנוער של ברצלונה נרכש תמורת כ-15 מיליון יורו מאנדרלכט, עדיין לא ברור האם יישאר בסגל או שמא יושאל.

* טוטנהאם רכשה תמורת 18 מיליון יורו מאודינזה את המגן דסטיני אודוגי. האיטלקי בן ה-19 יבלה בעונה הקרובה כמושאל בקבוצה ממנה נרכש ויצטרף ללונדונים בקיץ הבא.

* ארסנל שלחה את השוער האיסלנדי אלכס רונארסון (27) לעונת השאלה באלניאספור. לטורקים אין אופציית רכישה.

* השוער שיתפוס את מקומו של אופיר מרציאנו: פיינורד צירפה בהשאלה מאנדרלכט את טימון ולנרוייטר, הגרמני ישמש כשוער המשנה של הקבוצה במקום הישראלי.

שמועות

* נתחיל עם כריסטיאנו רונאלדו. לפי פבריציו רומאנו, ז'ורז'ה מנדש עדיין עובד על מציאת קבוצה חדשה לכריסטיאנו, שנחוש בעמדתו לעזוב. יונייטד עצמה מתעקשת שהוא לא למכירה וג'ואל גלייזר, מבעלי המועדון, אף חפץ בהישארותו. לפי "מארקה", יש שתי אפשרויות עיקריות על הפרק כרגע: בורוסיה דורטמונד, ובנפיקה. מוקדם יותר היום נטען כי גם אתלטיקו מדריד שוקלת מחדש את האפשרות, ותהיה מוכנה להשתמש באלברו מוראטה או אנטואן גריזמן.

* והאם יש קשר לזה? על פי דיווח אחר באנגליה, מנצ'סטר יונייטד החלה בשיחות עם סוכנו של מתאוס קוניה, שחקן הכנף הברזילאי של אתלטיקו מדריד שמרוצה בספרד אבל מוכן לשקול מעבר לאנגליה. בדיווח נוסף נטען כי השדים האדומים כבר הגישו הצעה בסך 50 מיליון ליש"ט. לפי "מנצ'סטר איבנינג ניוז", גם מוסא דמבלה מליון על הכוונת.

* מנצ'סטר יונייטד תנסה לרכוש את קאסמירו מריאל מדריד, כך לפי "מארקה", בשל הסחבת סביב פרנקי דה יונג. הבלאנקוס טרם קיבלו הצעה על הברזילאי, וספק אם קרלו אנצ'לוטי יסכים לוותר על הקשר המצוין שלו.

* היכן ישחק בעונה הבאה אדינסון קבאני? האורוגוואי הוותיק דחה את ניס, יריבת מכבי תל אביב, וממתין להתפתחויות מול ויאריאל בתקווה להצטרף לצוללת הצהובה.

* במקביל, בצרפת דווח כי ניס הביעה התעניינות בצירופו של ניקולא פפה, השחקן היקר בתולדות ארסנל. שחקן הכנף שהגיע לפני שלוש שנים מליל תמורת 80 מיליון יורו הפך לשחקן ספסל ולאור זאת מעוניין לחזור לצרפת. הקבוצה מהריביירה רוצה אותו בהשאלה, סוכנו של השחקן בחן מספר הצעות וזו של ניס צדה את עיניו. בכל אופן סביר להניח שהשחקן מחוף השנהב לא יפגוש את מכבי תל אביב גם בגומלין, זאת משום שעד מחר הקבוצה צריכה להעביר רשימה סופית של שחקנים לצמד המפגשים.

* לאחר מכירת מארק קוקורייה לצ'לסי, ברייטון קרובה לרכישתו של המגן האקוודורי פרביס אסטופיניאן מוייאריאל. המגן בן ה-24, אקס ווטפורד, יימכר תמורת פחות מ-15 מיליון ליש"ט.

* סוכנו של חואן פוית הגיע היום למשרדי ברצלונה כדי להתחיל במשא ומתן לגבי צירופו האפשרי של המגן הימני של ויאריאל.

* הגיבוי של מנור סולומון? לאחר הפציעה של הישראלי חיפשה פולהאם אחר שחקן כנף נוסף וכעת מצאה אותו: ג'סטין קלייברט סיכם ויצטרף כמושאל מרומא. לפולהאם תהיה אופציה לרכוש אותו תמורת 12 מיליון יורו.

* מי שאמור לעזוב בקרוב את השדים האדומים הוא הבלם אריק באי, אחריו רודפות קבוצות רבות, ביניהן מילאן, רומא, ווסטהאם, ולנסיה, מונאקו ומארסיי.

* בטורקיה מדווחים כי בשיקטאש קרובה להשלמת עסקה מפתיעה, במסגרתה דלה עלי יעבור בהשאלה מאברטון.

* באיירן מינכן עומדת למכור את הבלם טאנגי ניאנזו לסביליה תמורת 20 מיליון יורו. הצרפתי הצעיר יחתום לחמש שנים, כאשר לבווארים תהיה אופציית רכישה בחזרה.

* לפי "טלגרף", ניוקאסל מעוניינת בשחקני צ'לסי כריסטיאן פוליסיץ', קאלום האדסון אודוי, קונור גלאגר וארמנדו ברויה.

* המושבה הפורטוגלית של וולבס ממשיכה להתרחב, כשעל פי דיווח ב"רקורד" סוכמה עסקת מתאוס נונס שיירכש מספורטינג ליסבון תמורת 45 מיליון יורו (פלוס 5 מיליון עבור סעיפים שונים).

* ניוקאסל מתכוונת להגיש הצעה נוספת לווטפורד עבור ז'ואאו פדרו, לאחר שההצעה הראשונה בסך 20 מיליון ליש"ט (ועוד 3 מיליון בונוסים) נדחתה.

* נמשכים המגעים בין יובנטוס לפריז סן ז'רמן בניסיון להשלים את עסקת לאנדרו פארדס. הארגנטינאי כבר סיכם את תנאיו האישיים ומוכן לעבור רק לגברת הזקנה, אך זו מחכה להשלמת המכירה של אדריאן ראביו למנצ'סטר יונייטד - שבממלכה מדווחים שבינתיים ירדה מהרעיון לצרפו בעקבות דרישות השכר הגבוהות.

* נאפולי קרובה לצירופו של הקשר הצרפתי טאנגי אנדומבלה. לפי פבריציו רומאנו, התרנגולים הסכימו למתווה של השאלה לעונה (תמורת מיליון יורו) ואופציית רכישה בסך 30 מיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully