וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "טן האח שינה את דעתו ומוכן לאפשר לרונאלדו לעזוב"

ההולנדי לא מרוצה מהתנהגות הכוכב, שבסביבתו לא בטוחים שהבעלים יישרו קו. שחקנים בכירים ביונייטד פנו ישירות להנהלה ודרשו רכש

תקציר ניצחונה של ברנטפורד 0:4 על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

שבועיים בלבד לפני תום חלון ההעברות, ונדמה שעדיין אין פיתרון באופק באשר לסוגיית עתידו של כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב ביקש לפני זמן רב לסיים כעבור עונה אחת בלבד את הקדנציה השנייה במנצ'סטר יונייטד, אך השדים האדומים היססו לאפשר זאת ואף קבוצת ליגת האלופות לא הסכימה לקלוט את הפורטוגלי עם חוזהו הכבד.

מי שככל הנראה שינה את דעתו בנוגע לפרשה הוא מאמן מנצ'סטר יונייטד, אריק טן האח, שראה בהפסדים לברייטון וברנטפורד בפתיחת עונה עד כמה עמוקות הבעיות בתיאטרון החלומות. על פי דיווח ב"טיימס", טן האח לא מרוצה מההתנהגות של רונאלדו, עד כדי כך שהוא שינה את דעתו וכעת מוכן לאפשר לפורטוגלי לעזוב את המועדון.

שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו. Catherine Ivill, GettyImages
גם המאמן כבר לא בצד שלו. רונאלדו/GettyImages, Catherine Ivill

בסביבתו של רונאלדו לא בטוחים שמשפחת גלייזר (הבעלים) יישרו קו עם טן האח ויסכימו לוותר, וכאמור עדיין לא נמצאה הקבוצה שתסתער על השחקן שיחגוג בפברואר הקרוב את יום הולדתו ה-38.

בנוסף, בבריטניה דווח כי לאורך חלון ההעברות, דמויות בכירות בסגל כמו רונאלדו, ברונו פרננדש, הארי מגווייר, לוק שואו ומרכוס רשפורד פנו ישירות להנהלה ודרשו להביא שחקנים חדשים לקבוצה. כידוע, יונייטד שזקוקה נואשות לשיפוץ מסיבי בסגל צירפה עד כה שלושה שחקנים בלבד - כריסטיאן אריקסן, ליסנדרו מרטינס וטיירל מלאסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully