וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומרו לא ייענש על משיכת השיער של קוקורייה: "אין חוק נגד זה"

ב"סקיי ספורטס" דווח שהבלם הארגנטינאי של טוטנהאם ניצל מעונש מכיוון ששופטי המסך צפו באירוע והחליטו שלא ביצע עבירה על מגן צ'לסי

שחקן טוטנהאם כריסטיאן רומרו מושך בשיערו של שחקן צ'לסי מארק קוקורייה/ספורט1

היריבות המושבעות צ'לסי וטוטנהאם נפגשו אתמול (ראשון) לדרבי לונדוני רותח שהסתיים ב-2:2 דרמטי במיוחד לאור שערו של הארי קיין בשניות הסיום, וגם יממה אחרי המשחק בממלכה עדיין עוסקים באירועים שקרו על כר הדשא - אבל כלל לא נוגעים לכדורגל. באנגליה עסקו קודם כל בעימות הסוער בין המאמנים תומאס טוכל לאנטוניו קונטה, וההתאחדות האנגלית פרסמה הודעה לפיה השניים מואשמים בהפרת הנהלים שלה וכי הם יעמדו על כך לדין.

בנפרד מהסאגה על הקווים, הערב פרסמו כלי התקשורת בממלכה שהבלם כריסטיאן רומרו לא ייענש על המשיכה בשיערו של המגן מארק קוקורייה, והסיבה שמצילה אותו מעונש אפשר לומר אבסורדית למדי - על פי חוקת הכדורגל, משיכה בשיער אינה מצויינת בצורה מפורשת כעבירה, ומכיוון שגם כך האירוע נבדק על ידי שופטי המסך ואלו החליטו שלא בוצעה עבירה, לא ניתן להעניש את הבלם.

שחקן טוטנהאם כריסטיאן רומרו מושך בשיערו של שחקן צ'לסי מארק קוקורייה. טוויטר, צילום מסך
משך או לא משך? האירוע המלא בנגן הווידאו הראשי בידיעה/צילום מסך, טוויטר

לפי "סקיי ספורטס", שופט המסך מייק דין החליט שלא בוצעה עבירה על ידי הארגנטינאי, אלא שבצ'לסי לא הצליחו להירגע מהעובדה שלא נשרקה עבירה נגד בלם טוטנהאם - גם לאור העובדה שעבירה הייתה מעבירה את הכדור אליהם וכך מונעת מטוטנהאם אפשרות להשוות, כפי שקרה. ב"סקיי" הסבירו שלא ניתן כעת להעניש את רומרו מכיוון שהיה זה אירוע שהבחינו בו השופט ושופטי המסך. אם האירוע היה נבדק, ניתן היה להעניש אותו גם עתה. עוד נכתב ב"סקיי" כי בניגוד לחוקת הראגבי, בכדורגל משיכה בשיער אינה מצויינת מפורשות כעבירה ומכאן שהחלטה אם לשרוק או לא על אירוע שכזה הוא לשיקול דעתם של השופטים.

כזכור, העימות בין רומרו לקוקורייה היה בעיצומה של תוספת הזמן, למעשה כדקה לפני שקיין נגח את שער השוויון. זה קרה במהלך כדור קרן לזכות התרנגולים שהסתיים בהדיפה של אדואר מנדי לקרן נוספת - אותה קרן שבסופו של דבר ממנה הגיע שער השוויון - אלא שעוד לפני זה, זיהו שופטי המסך כי הבלם הארגנטינאי של טוטנהאם ספק מושך בשיערו של מגן הרכש של צ'לסי, שפתח אתמול לראשונה בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully