וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון: "הימים האחרונים היו קשים, לא כך חלמתי שתתחיל העונה"

שחקן פולהאם, שהספיק לערוך הופעה אחת בפרמיירליג לפני שנפצע במשחק אימון, סיפר כי עבר ניתוח בעקבות הפגיעה בברך ואמר: "אחזור חזק וטוב יותר מתמיד"

מנור סולומון בריאיון לספורט1 אחרי הופעת הבכורה בתיקו 2:2 של פולהאם נגד ליברפול/ספורט1

מנור סולומון השלים את הקיץ את החלום אליו כיוון כל כך הרבה שנים - לשחק בליגה גדולה. כחלק מנהירת הזרים מהכדורגל האוקראיני בעקבות המלחמה במדינה, גם שחקנה של נבחרת ישראל ושחטאר דונייצק עבר הלאה והצטרף לפולהאם - העולה החדשה לפרמיירליג.

הישראלי הספיק לערוך הופעת בכורה באנגליה כששולב כמחליף ב-2:2 נגד ליברפול במחזור הפתיחה, אך פציעה מצערת במשחק אימון יום לאחר מכן הובילה לכך שעד להופעה השנייה בפרמיירליג הוא ייאלץ להמתין זמן רב.

שחקן פולהאם, מנור סולומון. Mike Hewitt, GettyImages
ייעדר בתקופה הקרובה. סולומון/GettyImages, Mike Hewitt

הערב (שלישי) פרסם הכדורגלן פוסט בו הוא משתף בתחושותיו לאחר הפתיחה הסוערת לחיים בממלכה: "ביום שבת האחרון הגשמתי חלום וערכתי הופעת בכורה במקום ובליגה שתמיד רציתי. למחרת השתתפתי במשחק אימון פנימי ובו נפצעתי. עשיתי תנועה לא נכונה שגרמה לי לפציעה בברך ולצערי נאלצתי לעבור ניתוח שישבית אותי בתקופה הקרובה".

"הימים האחרונים היו מאוד קשים עבורי, לא חלמתי שככה תיראה תחילת העונה שלי, אבל ההודעות והמילים שקיבלתי חיממו לי את הלב, חיזקו אותי מאוד ורק גרמו לי להבין שאני באמת אחזור חזק יותר וטוב יותר מתמיד. אוהב אתכם ומחכה לשמח אתכם על המגרש בקרוב".

כידוע, פרט למשחקי קבוצתו בפרמיירליג, סולומון צפוי להחמיץ את המפגש הגורלי של נבחרת ישראל נגד אלבניה בספטמבר במסגרת ליגת האומות, בו הנבחרת של אלון חזן תוכל להבטיח את המקום הראשון ואת המקום בפלייאוף מוקדמות יורו 2024.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully