וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשיץ' שלל את הדיווחים על תאודוסיץ': "יש שחקנים טובים יותר בעמדה"

מאמן נבחרת סרביה הסביר כי ניפוי הרכז מהסגל ליורובאסקט נבע משיקולים מקצועיים, ולא מעבירת משמעת: "לא יכול להציע לו את המעמד שהיה לו בעבר"

במשך כל השבוע האחרון חיכו בסרביה לשמוע ממקור ראשון מדוע סבטיסלב פשיץ' ניפה את מילוש תאודוסיץ' מסגל הנבחרת שישתתף באליפות אירופה. היום (שני) המאמן הסביר את ההחלטה שנחשבה בעיני רבים להפתעה גדולה, כאשר הבשורה העיקרית הייתה שלילת הדיווחים על כך שהניפוי נבע מעבירת משמעת של הקפטן.

"המידע שקיבלתם לא נכון", אמר פשיץ' ל'טלגרף' הסרבי, "אמרתי לו בישירות שאני לא יכול להציע לו את המעמד והמקום שהיו לו בנבחרת בעבר, ושאנחנו מעבירים את הפוקוס לשחקנים שיכולים לתרום יותר נכון להיום. ישבנו וקיבלנו החלטה. להשאיר אותו כדי שיהיה שחקן ספסל... הוא מעולם לא היה כזה. והסברתי לו בכנות שיש לי שחקנים יותר טובים ממנו בשתי עמדות הגארד".

המאמן, שנבחרתו תשחק נגד ישראל במסגרת שלב הבתים של היורובאסקט ב-6 בספטמבר, הוסיף: "השיחה עם תאודוסיץ' הייתה טובה. זו לא הייתה החלטה קלה, זה אף פעם לא המצב עם שום שחקן. אולי הוא היה מעט מופתע, אבל זה חלק בלתי נפרד מהחיים ומספורט. הסגל לא מורכב מהשחקנים הכי טובים ומנוסים, אלה מאלה שעובדים הכי טוב. זו ההחלטה שהתקבלה. הוא הודה לי, אני הודיתי לו על האופן בו קיבל את הבשורה וזה הכל".

שחקן נבחרת סרביה מילוש תאודוסיץ'. רויטרס
נופה משיקולים מקצועיים. תאודוסיץ'/רויטרס

כזכור, בשבוע שעבר דווח כי פשיץ' חתך את תאודוסיץ' בשל התנהלות לא מקצועית של הגארד הוותיק, ששהה לכאורה מחוץ למחנה הנבחרת בשעות אסורות. תאודוסיץ', שישוב ליורוליג בעונה הקרובה עם וירטוס בולוניה, זכה בעבר עם נבחרת סרביה במדליות כסף באליפות אירופה, אליפות העולם והמשחקים האולימפיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully