וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש בראש - הקלאסיקו הישראלי: אתם בוחרים את הסגל

15.8.2022 / 10:01

רגע לפני שריקת הפתיחה לעונה, הכנסנו אתכם לנעלי מנג'ר קבוצה בליגת החלומות עם תקציב בלתי מוגבל. אתם יכולים לבחור כל כוכב ממכבי תל אביב ומכבי חיפה. מי זה יהיה? היכנסו ובחרו

ליגת החלומות. יחצ,
אז מי יהיה בנבחרת שלכם?/יחצ

חמישה ימים בלבד לשריקת הפתיחה בליגת One Zero, זה הזמן לבחון מי ממועדוני הענק של הכדורגל הישראלי פייבוריט על הנייר. הצטרפו אלינו למסע בו אתם בעלים של קבוצת ענק בארץ, וברשותכם תקציב עתק שמאפשר לכם לשדרג את סגל הקבוצה ואת מאמנה, שנייה לפני פתיחת העונה. את מי הייתם מחתימים?

מאמן: ברק בכר VS ולדימיר איביץ'

כמו בכל תהליך בניית קבוצה, נתחיל בראש - יש באפשרותכם לבחור מי מהמאמנים הייתם רוצים שיוביל את קבוצת החלומות שלכם, במי הייתם בוחרים? בסרבי שהצליח מאוד בארץ בעבר והוכיח שיכול לקחת קבוצה ישראלית רחוק גם באירופה, או במאמן הישראלי הנחשב לאחד הטובים בכל הזמנים?

ברק בכר או ולדימיר איביץ'?

ברק בכר
ולדימיר איביץ
9349 משתתפים

שוער: ג'וש כהן VS דניאל פרץ

אף שזו עונתו השנייה בלבד בהרכב, נראה שדניאל פרץ כבר מככב בשער מכבי תל אביב שנים, לאחר שנכנס כמחליף בעקבות פציעה של טננבאום וירש את החולצה בקביעות. מולו השוער המצטיין של העונה שעברה בפנטי והמצטיין של הליגה בעונת האליפות הראשונה. מי מהם יאייש את עמדת המפתח אצלכם?

ג'וש כהן או דניאל פרץ?

ג'וש כהן
דניאל פרץ
9428 משתתפים

הגנה: בוגדן פלאניץ' VS ניר ביטון

באופן קצת מפתיע, לשתי הקבוצות אין שחקן הגנה שהיה מצטיין פנטזי בעונה שעברה (הקרדיט לבן ביטון, דורון ליידנר ומיגל ויטור), אך עם זאת, לשתי הקבוצות שחקני הגנה בחסד כאשר לחיפה הסרבי שמוביל אותה כבר כמה אליפויות ובהחלט ראוי להיחשב כמועמד בתחרות הבלם הזר הטוב בכל הזמנים ומנגד, קשר-בלם הנבחרת שחזר ארצה ישירות להרכב הפותח.

ניר ביטון או בוגדן פלאניץ'?

בוגדן פלאניץ'
ניר ביטון
9385 משתתפים

קישור: צ'רון שרי VS גבי קניקובסקי

אחד המצ'אפים המעניינים מעמיד את שני השחקנים שבונים את התקפות שתי הקבוצות, כאלה שכאשר הם לא על המגרש, לקבוצה קצת יותר קשה - קפטן ואהוב האוהדים מכבי חיפה מול הרכש המשמעותי מנתניה, שכבר הוכיח שמשתלב נהדר בקבוצה.

צ'רון שרי או גבי קניקובסקי?

צ'רון שרי
גבי קניקובסקי
9342 משתתפים

קישור התקפי: עומר אצילי VS ערן זהבי

כן כן, נכון, הם לא בדיוק באותה עמדה, אבל השפעתם המספרית, ההצטרפות הבלתי נגמרת שלהם למרכז הרחבה והירידה אחורה לקבלת כדור, שמה אותם במקום של לא בדיוק קישור, ולא בדיוק חלוץ - מספרי 10 קלאסיים. אצילי ישחזר את עונה הדאבל דאבל המדהימה שלו, או שמא זהבי ישחזר את שיאי השערים ששבר?

עומר אצילי או ערן זהבי?

עומר אצילי
ערן זהבי
9365 משתתפים

חלוץ: פרנצדי פיירו VS ג'ורג'ה יובאנוביץ'

ואם כבר במספרי חולצות קלאסיות עסקינן, להלן מספרי ה-9 המפחידים ביותר שיש לליגה להציע. התחלב מגמגמת אבל ניצוצות של עוצמה וכישרון מצד פיירו מול יציבות מופלאה של הצעיר הסרבי מקשים מאוד על הבחירה, אבל אנחנו סומכים עליכם.

פרנצדי פיירו או ג'ורג'ה יובאנוביץ'?

פרנצדי פיירו
ג'ורג'ה יובאנוביץ'
9312 משתתפים

התכוננו הכי טוב לפנטזי הרשמי, אל תפספסו את:

רשימת הפרסים המלאה
10 שחקני ליגת העל הפופולארים ביותר
מדריך לזכייה בפרס הגדול בליגת החלומות

היכנסו עכשיו לליגת החלומות הרשמית, הרכיבו את נבחרת החלומות שלכם, שחקו עם כל החברים ואולי תזכו במגוון פרסים, ביניהם: טיסות לחו"ל, רכב חדש, XBOX ועוד! אל תחכו לדקה ה-90, תתחילו לשחק!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully