וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיתוף פעולה מושלם": ליאור רפאלוב מצא את הפרטנר האידיאלי

בבלגיה התמוגגו מהציוות בין הישראלי של אנדרלכט לסילבה, שהחמיא: "שמח לשחק עם מישהו כמוהו. מה שהוא עושה בגילו ראוי לשבח"

השער של ליאור רפאלוב מול סט טרוידן/ספורט1

ליאור רפאלוב ממשיך להציג יכולת נהדרת בפתיחת העונה החדשה בבלגיה. אתמול (ראשון) קשרה של אנדרלכט כבש את אחד השערים בניצחון 0:3 על סט. טרוידן, ובסך הכל הוא מעורב בשישה שערים בשישה משחקים בכל המסגרות העונה, כשארבעה מהם הוא בישל. הבשורה המעודד אף יותר מבחינת קבוצתו של הישראלי, הוא שיתוף הפעולה בין רפאלוב לכוכב החדש - פאביו סילבה - שכבר מייצר כותרות בתקשורת המקומית.

"סילבה-רפאלוב: שיתוף פעולה מושלם לאנדרלכט", נכתב על השניים ב"LeSoir", אחרי שהמושאל הפורטוגלי מוולבס רשם שער ובישול והציג תיאום נהדר עם הישראלי בן ה-36. "אני שמח לשחק עם מישהו כמו רפאלוב, שנמצא שם כל הזמן, מבקש את הכדור בלי הפסקה בחלק האחרון של המגרש. בגילו, זה ראוי לשבח", החמיא סילבה לאחר הניצחון.

שחקן אנדרלכט ליאור רפאלוב חוגג שער. VIRGINIE LEFOUR/BELGA MAG/AFP, GettyImages
שיתוף פעולה מושלם. רפאלוב חוגג עם סילבה/GettyImages, VIRGINIE LEFOUR/BELGA MAG/AFP

רפאלוב, מצדו, החזיר מחמאות לשותפו החדש וסיכם את המשחק: "לפאביו יש איכויות פנומנליות, לפעמים אתה שוכח שהוא בן 20. תענוג לשחק איתו, מבט בעיניים מספיק לו לדעת לאן אני רוצה שהוא יילך. היה בינינו קליק מיידי. הוא השחקן הכי שלם ששיחקתי איתו מעולם. לא יודע אם גם הטוב ביותר, אבל כנראה שאחד מהם. היה חשוב לרדת להפסקה ביתרון בגלל החום כאן, ממש הרגשנו את הדשא שורף לנו את הרגליים. זה ניצחון שיביא אותנו בראש מורם למשחק החשוב נגד יאנג בויז ביום חמישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully