וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"פשע" של פאוק: כך היוונים ויתרו על הזדמנות להחתים את ערן זהבי

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 8:28

בקיץ 2020 הוצע הישראלי, כך לפי דיווחים, אך ראשי המועדון העדיפו את אנטוניו צ'ולאק, שנרכש ב-3 מיליון יורו וכבש שלושה שערים ליגה בלבד: "סיפור שפאוק בוודאי מעדיפה לשכוח"

תקציר: אריס סלוניקי - מכבי תל אביב 1:2/ספורט1

גם כשהוא עדיין לא בריא ב-100 אחוז, גם כשהוא עדיין לא פותח בהרכב, השפעתו של ערן זהבי על מכבי תל אביב עצומה, כפי שניתן היה ללמוד בצמד המשחקים מול אריס סלוניקי. החלוץ הבלתי נגמר עלה פעמיים מהספסל, כבש שני שערים מכריעים ויש לו מניות רבות בהעפלת הצהובים לשלב הפלייאוף של מוקדמות הקונפרנס ליג.

ביוון עדיין לא התגברו על ההדחה של אריס, וחשפו אמש (ראשון) את הפספוס הגדול של היריבה העירונית - פאוק סלוניקי - לה, כך נטען, היתה הזדמנות פז להחתים את זהבי - הזדמנות אותה פספסה.

זה קרה, לפי דיווח באתר "ספורטדוג", בקיץ 2020, אז התלבט הישראלי מה תהיה התחנה הבאה שלו אחרי גוואנגז'ו R&F, לפני שבחר בסופו של דבר בפ.ס.וו איינדהובן. על השולחן היתה, כך מתברר, גם הצעה מפאוק סלוניקי, אולם המנהל המקצועי דאז אולאף רבה והמאמן אבל פריירה החליטו לדחות את זהבי, ולהחתים במקום זאת את אנטוניו צ'ולאק, שנרכש מרייקה ב-3 מיליון יורו והתברר כפלופ גדול: הקרואטי כבש שלושה שערי ליגה בלבד ב-25 הופעות.

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. מכבי תל אביב, אתר רשמי
פאוק עדיין מתחרטת? זהבי חוגג בסלוניקי/אתר רשמי, מכבי תל אביב

"זה סיפור שפאוק בוודאי מעדיפה לשכוח", נכתב ביוון, בכתבה שכותרתה 'הפשע של פאוק עם זהבי'. "אפילו היום, במכבי תל אביב, זהבי ממשיך להראות את אמנות הבקעת השערים. הוא סקורר אמין בכל מקום בו שיחק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully