וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוכל על התקרית עם קונטה: "כשלוחצים ידיים, מביטים אחד לשני בעיניים"

לחיצת היד בין טוכל לקונטה לאחר הדרבי הסוער בין צ'לסי לבין טוטנהאם (2:2) כמעט הפכה לתגרה, מאמן הבלוז התגונן: "הוא חגג כשהם השוו, אבל זו היתה החלטה שגויה מצד השופט". האיטלקי סרב להתייחס לעימות, השניים הורחקו בסיום

תקציר: צ'לסי - טוטנהאם 2:2/ספורט1

ברחבי אנגליה מתקשים להירגע מה-2:2 הסוער הערב (ראשון) בדרבי הלונדוני בין צ'לסי לבין טוטנהאם במסגרת המחזור השני בפרמיירליג. הבלוז הוליכו פעמיים, כאשר שער של ריס ג'יימס בדקה ה-78 העניק להם יתרון 1:2, אך הארי קיין הגיע חצי דקות לסיום תוספת הזמן בת שבע הדקות ונגח פנימה שער שוויון דרמטי.

מעבר לדרמה הגדולה, עימות מכוער וחריג התפתח בין מאמני שתי הקבוצות. עוד במהלך המשחק, חגג המאמן הגרמני של הבלוז בהפגנתיות מול האיטלקי לאחר שער היתרון של ריס ג'יימס, בעוד קונטה עשה דבר דומה בשער השוויון של קיין. בסיום המשחק לחיצת היד המסורתית בין המאמנים הפכה לעימות קולני וכמעט פיזי, שהופסק בזכות מספר אנשים שהפרידו בין הניצים. לאחר השריקה שלף השופט לעבר שני המאמנים כרטיסים אדומים.

התגובות

בתקשורת האנגלית דווקא הסתכלו בצורה חיובית על התקרית בין טוכל וקונטה: "קונטה לא נסוג מאף אחד, אני אוהב את זה. זה מה שהיה חסר לטוטנהאם", אמר ג'ימי קראגר, המפרשן עבור סקיי. מאמן העבר גראם סונס הוסיף: "אלא אם כן היית חלק מספורט מקצועני, אתה לא יודע עד כמה נואש הופך להיות".

מאמן צ'לסי תומאס טוכל התייחס לתקרית עם קונטה בסיום: "אני תמיד חשבתי שכשלוחצים ידיים מביטים אחד לשנים בעיניים, אבל שנינו היינו רגשנים. הוא חגג כשהם השוו והעניינים מעט התחממו, אבל לא יותר מידי. לא חושב שזה היה הכרחי להרחיק אותנו. לדעתי זו עוד החלטה שגויה מצד השופט".

עוד אמר טוכל: "יש הרבה רגשות מעורבים, זה מה שכולם אוהבים. אני לא חושב שצריך להגיב על הכול עכשיו. הכל התחמם והתחמם. זה משחק פרמיירליג בסופו של דבר. אתם אוהבים את זה לא? אנחנו מאמנים רגשנים. אם ניפגש, אז ניפגש, אם לא - אז לא. זה היה משחק תחרותי, שום דבר רע לא קרה".

בצד השני, מאמן טוטנהאם אנטוניו קונטה לעומת זאת סרב להתייחס לתקרית: "לדעתי זה יהיה טוב יותר לדבר על המשחק. זה היה קשה בשביל שתי הקבוצות. צ'לסי הראתה שהיא קבוצה טובה מאוד. יחסית לעונה שעברה נראינו טוב יותר, אבל אם אנחנו רוצים לאיים עליהם בטבלה במשך העונה אנחנו צריכים להשתפר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן צ'לסי תומאס טוכל חוגג מול מאמן טוטנהאם אנטוניו קונטה. Marc Atkins, GettyImages
"שום דבר רע לא קרה". טוכל חוגג מול קונטה/GettyImages, Marc Atkins

המספרים

* מתוך 38 משחקי חוץ מול צ'לסי בפרמיירליג, טוטנהאם הצליחה לנצח רק פעם אחת.

* קאלידו קוליבאלי הוא הראשון שמבקיע את שער הבכורה שלו במדי צ'לסי לרשתה של טוטנהאם מאז מיקאל אסיין במרץ 2006.

* ריס ג'יימס היה מעורב ישירות ב-15 שערים של צ'לסי ב-28 הופעות בפרמיירליג מאז פתיחת העונה שעברה (6 שערים, 9 בישולים).

* רק תיירי הנרי (43) הבקיע יותר שערים במשחקי הדרבי של לונסון מאשר הארי קיין (42).

* מאז שאנטוניו קונטה תפס את עמדת המאמן בטוטנהאם (נובמבר 2021), רק ליברפול השיגה יותר נקודות לאחר שהייתה בפיגור מהתרנגולים (19 לעומת 15).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully