וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב החתימה את הפורוורד ג'יילן הורד

14.8.2022 / 17:41

השחקן הצרפתי-אמריקאי (23, 2.03), שיכול לשחק בעמדות 3 ו-4, חתם על חוזה עם אופציית יציאה של הקבוצה וינחת בישראל הלילה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 14.8/ספורט1

הפועל תל אביב הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של ג'יילן הורד, פורוורד צרפתי-אמריקאי. הורד (2.03, 23) חתם על חוזה אשר במסגרתו הקבוצה מחזיקה באופציית יציאה במהלך העונה, כשהדבר אף עשוי לקרות עוד לפני תחילת המשחקים הרשמיים.

למעשה, הוא הזר השישי שחותם בהפועל תל אביב שאמורה לרשום רק ארבעה זרים לליגת העל, כך שקרוב לוודאי שאחד מששת הזרים בסגל לא יפתח את העונה הסדירה עם האדומים.

הורד, שיכול לשחק בשתי עמדות הפורוורד, נולד בצרפת לאב אמריקאי ואם צרפתייה, שניהם בעלי ניסיון בכדורסל מקצועני. ב-2015 הוא הצטרף לאקדמיה הצרפתית INSEP, בה התפתחו בין היתר כוכבי על כדוגמת טוני פארקר, בוריס דיאו, אוון פורנייה, קלינט קאפלה, וגם מיועדנו פרדי בורדיון מהפועל חולון. שנה לאחר מכן, הורד עבר לארצות הברית וב-2017 גויס על ידי מכללת ווייק פורסט כשהוא נחשב לאחד הפרוספקטים המובילים בשכבת גילו.

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר, ג'יילן הורד. Will Newton, GettyImages
מגיע להפועל תל אביב כזר שישי. ג'יילן הורד/GettyImages, Will Newton

אחרי עונה אחת במכללות, הורד יצא לדראפט ב-2019 ולא נבחר, אבל הוחתם על חוזה דו צדדי בפורטלנד טרייל בלייזרס. הפורוורד צוות לקבוצת ליגת הפיתוח, טקסס לג'נדס, ובהמשך הוחזר לבלייזרס כשה-NBA חידשה את פעילותה בבועה באורלנדו ב-2020. עונה אחר כך חתם באוקלהומה סיטי ת'אנדר וגם על ידה נשלח לקבוצת הג'י ליג, אך ברזומה שלו 38 הופעות בליגה הטובה בעולם. שבע מהן נרשמו בעונה שעברה, ובהן קלע הורד 14.7 נקודות למשחק לצד 12 ריבאונדים בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully