וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 ימים לשריקה: לאיזו קבוצה יש את הקהל הגדול ביותר?

14.8.2022 / 14:17

ליגת One Zero יוצאת לדרך בעוד שישה ימים, ויצאנו לבדוק את דירוג הקהלים של קבוצות הליגה בפנטזי הרשמי. כמו בכל דבר שקשור בספורט, גם כאן יש הפתעות

קהלים ליגת החלומות. יחצ,
אז מי נטלה את ההובלה?/יחצ

עונת 2022/23 בליגת One Zero כבר נמצאת בפתח וההרשמה לליגת החלומות הרשמית בשיאה. דבר אחד שכבר אפשר ללמוד עוד לפני שהכדור הראשון נבעט והכרטיס הצהוב הראשון נשלף, הוא מי מהקהלים "מורעל", מוכן ורוצה יותר. האם המסע האירופי עוזר לגדולות לפתוח פער? האם אוהדי בית"ר איבדו אמון? ואיפה העולות החדשות משתלבות?

גם אתם מוזמנים לתמוך בקבוצה שלכם בליגת החלומות הרשמית - לחצו כאן להרשמה מהירה ואולי תזכו בפרסים מטורפים.

חמש הגדולות

  • במקום החמישי - עם עלייה קטנה של 0.5% מהעונה החולפת, הקהל של הפועל תל אביב עומד על כ-8% העונה, מספר מרשים לאין שיעור כאשר מדובר בקבוצה שלא מצליחה לשחזר את עברה המרהיב ו"עומדת במקום" מבחינה הישגית. אין ספק שזו תעודת כבוד לקהל האדום שכמו במשחקים בליגה, גם בפנטזי מלווה אותה בלב שלם.
  • במקום הרביעי - צמיחה של 2% מעונת 21/23 וחצייה (לראשונה) את קו ה-10 נותנים להפועל באר שבע את המקום הרביעי עם כ-11%. הקהל של האדומים מריח עונה אירופית קסומה, נראה חדור מטרה מתמיד ולא מתכנן להשאיר את הקבוצה לבד, לא במשחקים בחו"ל, ובטח שלא בליגת החלומות.
  • במקום השלישי, שלא במפתיע, עם צניחה חופשית של 6%, אוהדי בית"ר מציגים אי אמון מחד, אך עדיין מראים שהם כוח בלתי מעורער בין קהל האוהדים הישראלי, ושומרים על מקומם השלישי עם כ-12% (18% בעונה שעברה). אין ספק שהמציאות מכה גם בחלומות, אבל לנו יש תחושה שאוהדי הבירה לא אמרו את המילה האחרונה.
  • במקום השני - עם זינוק של 8%, אוהדי מכבי תל אביב מרגישים שהעונה הזו היא העונה שלהם עם 27% ייצוג בליגת החלומות. בין אם זה בגלל החזרה של זהבי, הפתיחה של יובאנוביץ' או יציבות בהגנה, עושה רושם שמצפה לתל אביבים חורף חם מאוד.
  • ובמקום הראשון - אוהדי מכבי חיפה רושמים ירידה של 3% מעונה שעברה (הפתיע גם אותנו) ועומדים על כ-30% העונה (ככל הנראה עסוקים בחלום האלופות, נכון לעכשיו), אך עדיין מובילים את טבלת האוהדים ביציבות שנה אחרי שנה, גם בנוכחות באצטדיונים וגם בליגת החלומות.
sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דירוג קהלים ליגת החלומות. יחצ,
אוהדי מכבי חיפה בראש, אבל הפער קטן/יחצ
  • המפתיעה - מכבי נתניה חוצה את קו ה-5% לראשונה.
  • המאכזבות - הפועל ירושלים, הפועל חיפה ובני סכנין עד פחות מ-2% כל אחת.
  • העולות - פחות מאחוז לכל אחת, האמת ציפינו ליותר אבל עדיין לא מאוחר.

היכנסו עכשיו לליגת החלומות הרשמית, הרכיבו את נבחרת החלומות שלכם, שחקו עם כל החברים ואולי תזכו במגוון פרסים, ביניהם: טיסות לחו"ל, רכב חדש, XBOX ועוד! אל תחכו לדקה ה-90, תתחילו לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully