וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: מנצ'סטר יונייטד בעקבות ראול דה תומאס, גם צ'לסי מחפשת חלוץ

עודכן לאחרונה: 14.8.2022 / 22:06

השדים האדומים במו"מ לרכישת חלוץ אספניול, הבלוז פנו לחלוץ של אברטון, וגם: נוטינגהאם עשתה שלוש החתמות מרשימות ביום אחד

קליפ סיכום היום, 12.8/ספורט1

רשמי

* שלוש החתמות לנוטינגהאם פורסט: העולה החדשה לפרמיירליג הודיעה על רכישתו של החלוץ עמנואל דניס מווטפורד בסך 20 מיליון פאונד, על צירופו של הקשר שייקו קויאטה, שהפך לשחקן חופשי לאחר שסיים את חוזהו בקריסטל פאלאס ועל רכישתו של רמו פרויילר מאטאלנטה תמורת 9 מיליון יורו.

* מארק בארטרה עובר לטורקיה: בלם ריאל בטיס, ששיחק גם בברצלונה בעבר, הצטרף לאלופה טרבזונספור שתתמודד השבוע על כרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות.

* מונאקו רכשה מרד בול זלצבורג את הקשר בן ה-22 של נבחרת מאלי - מוחמד קמארה.

*דיווח בספרד: מנצ'סטר יונייטד נמצאת במו"מ עם ראול דה תומאס, החלוץ הפורה של אספניול. סכום ההעברה: בין 25 ל-30 מיליון יורו.

* דיווח "בסקיי": צ'לסי הציעה לאברטון 50 מיליון ליש"ט עבור חלוצה אנתוני גורדון.

* אחרי שאיבד את המקום בהרכב פריז סן ז'רמן לג'אנלואיג'י דונארומה, קיילור נבאס הסכים לעבור לנאפולי. כעת שני המועדונים צריכים לגיע לסיכום על העסקה, כאשר הם גם נמצאים בשיחות בנוגע לקשר פביאן רואיס שצפוי לעשות את דרכו לבירת צרפת.

* מי שגם כן עשוי להגיע לנאפולי הוא טאנגי אנדומבלה הקשר לא נמצא בתכניות של טוטנהאם ומנהלת כעת משא ומתן מתקדם מול האיטלקים.

* אחרי הרכש הכפול - נוטינגהאם פורסט לא עוצרת. העולה החדשה נמצאת במשא ומתן עם ברייטון בנוגע לרכישת החלוץ ניל מופה תמורת 18 מיליון יורו. בנוסף, פורסט גם קרובה לסיכום עם ליון על רכישת חוסם עוואר והגישה הצעה בסך 20 מיליון יורו לאיינטרכט פרנקפורט עבור ג'יבריל סו.

* העברת ווסלי פופאנה לצ'לסי מתקרבת? בסיום ההפסד 4:2, בלם לסטר ניגש לאוהדי הקבוצה והודה להם לבדו. השועלים דורשים מהבלוז סכום אסטרונומי עבור הצרפתי וכבר דחו הצעה בסך 83 מיליון יורו.

* ברייטון מצאה מחליף למארק קוקורייה? על פי דיווח ב"דיילי מייל", השחפים מנהלים משא ומתן עם ויאריאל בנוגע לרכישת המגן השמאלי פרביס אסטופיניאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully