וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדרה מרוצה: "פגענו בינגו עם הזרים". הכסף מהעלייה יסייע במימון אולסק

הקבוצה הבטיחה הכנסה של יותר מחצי מיליון שקל עם ההעפלה לחצי גמר גביע הטוטו. הזרים ממשיכים להרשים: "יש כאן קבוצה טובה"

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

הפועל חדרה גברה אמש (שבת) 1:3 על הפועל חיפה, רשמה ניצחון רביעי רצוף בשלב הבתים של גביע הטוטו והבטיחה באופן רשמי את העפלתה לחצי הגמר של המפעל. מעבר לשביעות הרצון מהניצחונות, חדרה הבטיחה לעצמה עד כה הכנסה כספית של 560 אלף שקל, שמורכבים מ-200 אלף שקל עבור ארבעת הניצחונות בשלב הבתים (50 אלף שקל לכל ניצחון, ר"ב), ומענק של 360 אלף שקל על העפלתם לחצי הגמר.

עבור ראשי חדרה, שפתחה את העונה עם בעיות כלכליות ותקציב מצומצם, הכסף הזה הוא כמו אוויר לנשימה ובאמצעותו ישלמו בין השאר גם את שכרו של ניקו אולסק, שחתם ביום שישי באופן רשמי על חוזה לעונה אחת בקבוצה. אולסק מגיע למשבצת הקשר האחורי שחסרה כרגע בקבוצה, בעיקר אחרי עזיבתו של תמיר גלזר. בחדרה מאמינים שגם הוא וגם החלוץ סטיבן אלפרד שמתאושש מפציעה, יהיו מוכנים לקראת משחק פתיחת ליגת העל נגד הפועל ירושלים בשבת הקרובה.

שחקני הפועל חדרה חוגגים עם ג'ונתן סיסה. שלומי גבאי
חדרה תהיה הסוס השחור של העונה בליגת העל? סיסה חוגג/שלומי גבאי

אחרי החתמתו של אולסק, נכון לעכשיו אין בחדרה כוונה לצרף שחקנים נוספים, למעט אולי טום ברקוביץ' שכבר מתאמן בקבוצה ואף נכנס אמש כמחליף במחצית השנייה.

בקבוצה הביעו שביעות רצון גדולה מתרומת הזרים עד כה וגורם בקבוצה אמר אמש: "יש כאן קבוצה טובה ונראה שפגענו שוב בינגו עם הזרים שלנו. ג'ונתן סיסה נראה טוב מאוד, סמי בוראר שחקן מצוין וגם המגן קלמן שטרום שקיבל אתמול מנוחה, שחקן שיתרום לנו הרבה מאוד העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully