וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי נגד "בזבוזי הזמן המגוחכים", המספרים מראים: התוצאות שלו גרועות

ברצלונה סיימה ב-0:0 מאכזב בפתיחת העונה, המאמן קרא קריאה נרגשת לאופ"א אבל המספרים חושפים: למרות ההייפ, הוא מצליח פחות מסטיין וקומאן. וייה ביקר את לבנדובסקי: "הכי פחות מסוכן מבין שחקני ההתקפה"

תקציר: איינטרכט פרנקפורט - באיירן מינכן 6:1/ספורט1

ברצלונה הלהיבה במשחקי ההכנה עם כדורגל התקפי שוטף, ראשיה הכריזו על עונת קאמבק וגם ההייפ סביב צ'אבי הלך וגבר, אבל לפחות אתמול (שבת), ההצהרות לא עמדו במבחן התוצאה. הקטלאנים סיימו ב-0:0 מאכזב עם ראיו וייקאנו במחזור הפתיחה של הליגה הספרדית, ונראו כבדים וחסרי יצירתיות, במיוחד ביחס למשחקי ההכנה.

צ'אבי ממשיך ליהנות מההילה שעוטפת אותו עוד מימיו כשחקן אגדי במועדון, אבל המספרים ממחישים שהוא עדיין לא מוצא את הדרך להשפיע על הקבוצה ברמת התוצאות. למעשה, צ'אבי מחזיק כעת באחוזי ההצלחה הגרועים ביותר של מאמן ברצלונה ב-20 השנים האחרונות - עם 52.6%. לשם השוואה, מאמנים מושמצים כמו ארנסטו ואלוורדה (66%), קיקה סטיין (64%) או כאלה שעזבו בטונים צורמים כמו רונלד קומאן (58.2%) הצליחו יותר ממנו עד לנקודה זו.

מאמן ברצלונה צ'אבי. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
ימי החסד מתחילים להיגמר? צ'אבי/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

ובכל זאת, בסיום צ'אבי החליט לצאת בקריאה נרגשת דווקא לאופ"א, וביקש לשנות את החוקים בענף כדי להגן עליו מפני "בזבוזי זמן מגוחכים", לדבריו. "התופעה של בזבוזי זמן בכדורגל כבר הפכה לבדיחה. הכדורגל צריך לאמץ את הגישה המתבקשת, ולשנות את החוקים שיהיו כמו בכדורסל - בכל פעם שהמשחק לא משוחק, הזמן נעצר. כדורגל הוא ענף הספורט היחיד שעוד לא פועל כך. אופ"א תמיד מגנה על הפייר פליי, אז למה כאן היא לא עושה כלום?".

מי שעדיין מתקשה למצוא את עצמו בקבוצה הוא רוברט לבנדובסקי. הכוכב הפולני שהגיע בקול תרועה רמה מבאיירן מינכן, לא בא לידי ביטוי במהלך המשחק ואף ספג ביקורת מחלוץ העבר דויד וייה, שפירשן את המשחק עבור הטלוויזיה הספרדית. "לבנדובסקי השחקן הכי פחות מסוכן של ברצלונה בהתקפה היום. ההגנה של ראיו מתמקדת בו, והוא נעלם", אמר וייה.

צ'אבי מתעקש שהוא לא מוטרד מכך, ואומר ש"זה רק עניין של זמן עד שרוברט יתחיל לכבוש בצרורות". לדבריו, "אני מרוצה מההופעה של רוברט היום. הוא עבד למען הקבוצה, ועשה הרבה עבודה שחורה. הוא כמו כל שאר השחקנים מאוכזב מהתוצאה, ויודע חייבים להמשיך לעבוד ולהשתפר".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חלוץ ברצלונה רוברט לבנדובסקי. David S. Bustamante, GettyImages
עדיין לא בא לידי ביטוי. לבנדובסקי/GettyImages, David S. Bustamante

צ'אבי התייחס גם לפרנקי דה יונג, שעתידו בקבוצה מעורפל, אתמול הקשר ההולנדי עלה כמחליף. "דה יונג לא שחקן רזרבי מבחינתי, הוא שחקן חשוב וכבר אמרתי זאת מספר פעמים. אני לא יודע מה יקרה, אבל משוכנע שאם הוא יישאר בקבוצה, הוא ימשיך להיות שחקן משמעותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully