וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן הכוכב האדום אופטימי: "האווירה בחיפה גיהנום, בבלגרד חם פי שניים"

אלופת סרביה עם מאזן מושלם אחרי שבעה משחקים ומאזן שערים 1:28 אחרי ה-0:4 על ווז'דובאץ. סטנקוביץ' דרוך, פשיץ' כשיר

תקציר: אפולון לימסול - מכבי חיפה 0:2/ספורט1

ארבעה ימים לפני המשחק הראשון נגד מכבי חיפה בפלייאוף העלייה לבתים של ליגת האלופות, הכוכב האדום בלגרד הביסה אמש (שבת) 0:4 את ווז'דובאץ במחזור החמישי בליגה הסרבית. אקס מכבי תל אביב, אלכסנדר פשיץ', כבש ראשון (3) ואחריו הצטרפו לחגיגה עוסמאן בוקארי (8), בן (84) ומירקו איבניץ' (88).

המאזן של הכוכב האדום פנטסטי. היא ניצחה בכל 7 המשחקים הרשמיים שלה העונה והפרש השערים הכולל בהם עומד על 1:28 (1:21 בליגה). יחד עם זאת, אלופת סרביה עדיין לא פגשה יריבה שאפילו קרובה לרמתה של מכבי חיפה וגם בתקשורת המקומית כתבו הערב ש"הכוכב האדום מתכוננת למשחק הכי קשה שלה בקיץ".

בסרביה טענו שהמאמן דיאן סטנקוביץ' "עטה מסיכה על פני הקבוצה" כדי להטעות מעט את מכבי חיפה. ב-Sportal הסבירו שהמאמן רוטציה בהרכב, שיחק חלק מהזמן במערך של שלושה בלמים שבו הוא בדרך לא משתמש, שינה לשחקנים תפקודים תוך כדי משחק ו"עשה הכול כדי להקשות על הסקואוטים של היריבה".

עוסמאן בוקארי, הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
לא מפסיקים לנצח. שחקני הכוכב האדום/רויטרס

המאמן דיאן סטנקוביץ' בירך את השחקנים לאחר הניצחון: "כשיש משחק כל שלושה ימים זה יכול לעייף אותך, אבל התכוננו לזה. אפשר להרגיש את זה כשהקבוצה היריבה מתכוננת למשחק במשך שישה או שבעה ימים בניגוד אליך".

קשר אינטר ונבחרת סרביה בעבר התייחס גם לאלופה הישראלית ואמר: "אני אופטימי, זו לא משימה בלתי אפשרית. בחלק מהמשחק נצטרך להיות יותר ממוקדים ומרוכזים. יודעים שהאווירה בחיפה תהיה גיהנום, אבל מאמין שכאן בבלגרד יהיה חם פי שניים".

אחרי שנעדרו מול פיוניק באמצע השבוע השעבר, אלכסנדר פשיץ', מילאן רודיץ' ומרקו איבניץ' חזרו לסגל הכוכב במשחק הליגה ויעמדו לרשותו של סטנקוביץ' גם בחיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הכוכב האדום בלגרד מול פרטיזן בלגרד. רויטרס
"בחיפה האווירה תהיה גיהנום, בבלגרד יהיה חם פי שניים". אוהדי הכוכב האדום כבר מחכים לגומלין/רויטרס

מכבי חיפה תארח את הכוכב האדום ביום רביעי ושבוע לאחר מכן תשחק ב"מרקאנה" בגומלין. אם הירוקים יעברו את אלופת סרביה, הם יעלו לשלב הבתים של ליגת האלופות לראשונה מאז עונת 2009/10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully