וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: הישגים לישראל בוויקבורד ובאופני יד

גיא פירר קטף את מדליית הכסף באליפות אירופה בוויקבורד, עמית חסדאי סיים רביעי את מרוץ הכביש באופני יד באליפות העולם בקנדה. הרוכב דניאל בלומן יתחרה בגמר אליפות העולם

גיא פירר. יחצ,
גיא פירר/יחצ

הישג מרשים לגיא פירר בוויקבורד סירות במסגרת אליפות אירופה. הגולש הנהדר בן ה -24 סיפק הופעה מצויינת במסגרת גמר אליפות אירופה, שהסתיימה זה עתה בעיר קלן שבגרמניה, וקטף את מדליית הכסף. ההופעה הנהדרת בגמר, זיכתה את פירר במדליית הכסף, כשבזהב זכה מסי האיטלקי, שהקדים את פירר בפחות משתי נקודות. כידוע, בחודש שעבר פירר השתתף במשחקי העולם 2022 שנערכו בברמינגאהם, אלבמה, שם סיים במקום הרביעי ופספס במעט את הפודיום.

מנכ"ל איגוד הסקי מים מעוז טל סיכם: "אלוף אירופה האיטלקי מסי הקדים את גיא בנקודה וחצי בלבד ולקח לשופטים קרוב ל-20 דקות לחצוץ בין גיא לאיטלקי, אך לאחר האכזבה במשחקי העולם, שם גיא היה ראוי למדליה ולצערנו סיים רביעי אנו שמחים הפעם גם עם מדלית הכסף. סיימנו תחרות לא פשוטה בה גיא הוכיח כמה הוא חזק מנטלית והמשיך לתת תצוגות מרשימות על המים, כאשר האכזבה ממשחקי העולם עדין חרוטה חזק בראשו".

עמית חסדאי -מימין המאמן מאיר כרמון, במרכז קובי ליאון. יחצ,
עמית חסדאי עם המאמן מאיר כרמון (מימין) וקובי ליאון (במרכז)/יחצ

עמית חסדאי מבית הלוחם תל אביב סיים את מרוץ הכביש באליפות העולם לאופני יד המתקיימת בקנדה במקום הרביעי. חסדאי, שהקדים את היריב הקנדי לאחר מאבק עיקש בארבע שניות, סיים את מסלול ה- 47.3 ק"מ בזמן של 1:48.07 שעות.

מאמנו של חסדאי, מאיר כרמון אמר בתום התחרות: "עמית מדהים, הוא הביא איתו אופי ועוצמות מדהימות, שהתמקדו במרוץ הקשה הזה, בשביל הרגע הזה עובדים שנים".

ראש המשלחת, הוא רוכב האופניים, קובי ליאון זוכה מדלית הכסף באופני יד בלונדון 2012. חסדאי נפצע קשה בשנת 2002 בקלקיליה. כדור שפגע בעורק הראשי בצווארו, הותיר אותו משותק בצד אחד של הגוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דניאל בלומן. לילי פורדו,
דניאל בלומן/לילי פורדו

דניאל בלומן ולדריאנו Z יתחרו היום, יום א', בגמר אליפות העולם ברכיבה, בהרנינג דנמרק, כאשר הם מדורגים במקום השישי. התחרות תפתח היום, בשעה 15:30. הצמד סיים ביום ו' האחרון את הסיבוב השלישי בלי הפלה, ועקף 14 צמדים שהקדימו אותם אחרי הסיבוב השני.

103 צמדים החלו את האליפות, כאשר בסיבוב הראשון בגמר יתחרו 25 הטובים ביותר ולסיבוב האחרון יעפילו 12 הצמדים הטובים. עד כה אף רוכב מישראל לא הגיע לשלב האחרון (דני ג'י וולדמן וליזימארי סיימו במקום ה-20 באליפות העולם הקודמת ב-2018).

בלומן ולדריאנו הציגו יציבות מרשימה, עם הפלה אחת בלבד בשלושה מקצים (5.14 נקודות חובה). ההכנה המדוקדת של הצמד עם המאמנים הלאומיים האנס הורן ויארון דאבלדאם בחודשים האחרונים ובמהלך ימי התחרות מקרבים את הרוכב והסוס להישג היסטורי.

בסיבוב השלישי אתמול השתתף גם רובין מוהר עם סטאוויטה PS, שסיימו עם עשר נקודות חובה ובסך הכל במקום ה-45 בעולם.

ד"ר עמיחי אלפרוביץ, המנהל הספורטיבי של ההתאחדות הלאומית לספורט הרכיבה ומנהל המשלחת: "הגענו לאליפות העולם בשאיפה שאחד הצמדים יגיע לגמר האישי. היכולת של הצמד במסלול הייתה מדהימה ומעודדת מאוד לקראת מקצי הגמר. לדריאנו הגיע מוכן באופן המיטבי לאליפות, והשילוב של השניים הוא מהטובים בעולם בכלל, ובאליפות הזו בפרט".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully