וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "בית"ר ירושלים כל כך גדולה שהיה שווה להמר ולהישאר"

המאמן אחרי ההפסד להפועל תל אביב בגביע הטוטו: "הרגשתי שזה לא הזמן לעזוב שוב". הקומיקאי גיא הוכמן טען שהותקף על ידי אוהדי בית"ר ביציע: "כיבו עלי סיגריה ונתנו לי פצצות"

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

בית"ר ירושלים אמנם הפסידה הערב (שבת) 2:1 להפועל תל אביב בגביע הטוטו, אבל בקבוצה לא נרשמה אכזבה גדולה מדי. הצהובים-שחורים הופיעו אחרי שבוע מטלטל שבסיומו מעבר לידיו של ברק אברמוב והבטחת הופעתם בליגת העל - ובסגל חסר לא ציפו להרבה מהמשחק נגד היריבה המרה.

"השבוע האחרון היה רק הפינאלה של החודשיים האלה, בהם התאמנו בלי לדעת דברים", אמר יוסי אבוקסיס, "מגיע קרדיט לשחקנים שבאו להתאמן בלי לדעת מה יהיה איתם. לא הייתה הכנה ראויה מבחינת משחקי אימון, אבל המועדון הזה הצליח בסוף להישאר כמו שצריך. אנחנו קצת בפיגור של זמן, אבל יש אנרגיות טובות ואני מאמין שיהיה בסדר".

אבוקסיס הסביר מדוע הוא נשאר בתקופה של חוסר ודאות: "לפני 21 שנים עזבתי ובעונה שעברה הגעתי בחזרה. הרגשתי שזה לא הזמן לעזוב שוב, לא רציתי לעזוב ולנדוד אחרי חצי עונה כיפית שהייתה לי פה. המועדון הזה כל כך גדול. לפעמים שווה להמר על זה ש'תישאר בחוץ', אבל מצד שני אתה יודע שאם אתה פה - תישאר במועדון גדול".

על המשחק אמר: "שיחקנו בלי 5-6 שחקנים שעשו איתנו את ההכנה והם לא עברו בגלל הסיפור של ינקוביץ'. בשבוע הבא הם יהיו. אנחנו צריכים עוד 2-3 זרים טובים ועד עכשיו זה לא היה אפשרי. אם נעשה את זה נהיה קבוצה טובה".

הסרטון של גיא הוכמן מיציע אוהדי בית"ר

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. דני מרון
"יש אנרגיות טובות ואני מאמין שיהיה בסדר". אבוקסיס/דני מרון

בצד הפחות נעים של ערב די חגיגי מבחינת אוהדי בית"ר היו עימותים בין חלק מהם לבין מאבטחים בעקבות מעצר אוהד. בסך הכול נעצרו שניים ואחד נוסף עוכב.

בנוסף, הקומיקאי גיא הוכמן פרסם פוסט פייסבוק בו סיפר שהותקף על ידי אוהדים וצירף סרטון. הוכמן כתב: "איזה באסה. מי שעוקב יודע שהתחלתי את הכל בטדי, בבית של אוהדי בית"ר וגיליתי שהם ההיפך ממה שהציגו לנו כל השנים. אוהדים טובים, חמים, חכמים, אוהבי כדורגל. ואני יודע שהרוב עדיין כזה. כי אני מקבל עכשיו מאות הודעות. אבל יש את הזבל. ולצערי לפעמים הזבל מסריח את כל החדר. וחבל. כי הזבל הזה מבריח כל בעלים שבא עם כוונות טובות, מרחיק אבות עם ילדים, עושה שם רע לקבוצה שאולי מייצגת הכי טוב את הישראליות.

"ברור לי שאני לא תמים. אני בא וצוחק עליהם, ומי שמשחק באש צריך לדעת גם להיכוות לפעמים. אבל פה נכוויתי אחושרמוטה, תרתי משמע, כיבו עליי סיגריה. ונתנו לי פצצות. והתנהגו כמו הסטיגמה שניסיתי להוריד מהאוהדים האלה. כבר שנים אני עובר בין כל אוהדי הכדורגל, וברור שלא כולם אוהבים, אבל מעולם לא הגעתי לסיטואציה כזאת. ודווקא עם בית"ר. דווקא איפה שהתחלתי. אני קצת נסער עכשיו, מחר אספר את כל הסיפור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully