וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "חבל שהכותרות על הפועל תל אביב תמיד שליליות"

עודכן לאחרונה: 13.8.2022 / 23:06

המאמן התייחס לתקרית גוטליב-בוקסנבוים. על הניצחון על בית"ר ירושלים בגביע הטוטו: "הייתה קבוצה אחת על המגרש, חבל שספגנו בסוף"

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

כ-12,500 צופים הגיעו הערב (שבת) לבלומפילד וראן את הפועל תל אביב מנצחת 1:2 את בית"ר ירושלים בגביע הטוטו. המשחק היה קצבי, האדומים החמיצו עוד ועוד, בית"ר הצילה שלושה כדורים מהקו, אבל בסיום הנקודות נשארו ברחוב שארית ישראל.

"כשאומרים שהחמצנו יש בזה משהו חיובי כי זה אומר שאנחנו מגיעים למצבים", אמר קובי רפואה בסיום, "הייתה היום קבוצה אחת על המגרש. שיחקנו כדורגל טוב, שטפנו, אני רק קצת מאוכזב מרבע השעה האחרונה. הספיגה המאוחרת מיותרת, אבל בסך הכול היה משחק טוב שלנו".

מאמן הפועל תל אביב, קובי רפואה. דני מרון
על בוקסנבוים וההנהלה: "מתיחות שמתיחות, הכול קשקושים". רפואה/דני מרון

על סיפור אדי גוטליב, שהושעה מהמשחק היום, אמר רפואה: "היום בצהריים זה סודר. זה מהדברים שאנחנו לא רוצים שיקרו, אבל אדי חשוב לקבוצה והוא הבין את הטעות. הכותרות לא נעימות, כל הזמן הפועל בצד השלילי בתקשורת, אבל הכול סודר וככה צריך להיות. אדי שחקן הפועל תל אביב ואף אחד לא חשב אחרת".

על הדיווחים אודות מתיחות בינו לבין עומר בוקסנבוים או ההנהלה, אמר המאמן: "מתיחות שמתיחות, זה קשקושים של עיתונאים. אין מתיחות, כל יום אנחנו יושבים ביחד שעות ורואים שחקנים. מרקו טוצ'י? בוודאי שידעתי שהוא מגיע, אבל תמיד יחפשו את הדבר הלא טוב. אני פחות מקשיב לשטויות מסביב".

על האפשרות להחתמות נוספות אמר רפואה: "מאמנים תמיד רוצים עוד שחקנים, זה טבעי. נביא בלם, אבל לא כדי להגיד שהבאנו. נביא בלם בכיר אם נמצא אחד כזה - ואני בטוח שנמצא".

שלומי אזולאי, שבישל את שני השערים: "אני שמח מאוד שעזרתי לקבוצה. אנחנו עובדים על הגולים האלו במצבים נייחים. התוצאה קצת משקרת בגלל הספיגה בסוף, אבל אנחנו שמחים על הניצחון בשביל הקהל וכולם. כל משחק בין בית"ר להפועל הוא ענק ולא משנה באיזו מסגרת. הראינו את זה כבר מהדקה הראשונה, אבל הדבר האמיתי הוא הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully