וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנדולף: "לא מכוון להיות הסקורר המוביל, הצלחה משמע ניצחונות"

הזרים של הפועל ירושלים ממשיכים להגיע ארצה. הקלע: "אובסוהאן אמר לי שזה מועדון ברמה הכי גבוהה". קרינגטון: "מצפה לשנה גדולה"

אלכסנדר דז'יקיץ' מוצג כמאמן הפועל ירושלים/צילום: אבי רוקח עריכת וידאו: אביעד בלילי

הרבה פנים חדשות תציג הפועל ירושלים בגרסתה החדשה תחת אלכסנדר דז'יקיץ', ובימים אלו ממשיכים הזרים שהוחתמו בקיץ לנחות בישראל לקראת פתיחת האימונים. היום (שבת) הגיעו ארצה ליוואי רנדולף וקאדין קרינגטון, שניים שאמורים להיות מהבולטים בשורות האדומים מהבירה, וסיפקו התייחסות ראשונה לציפיות בעונה הקרובה.

"אני מצפה לפגוש את כולם ולשחק איתם. אני רוצה לנצח המון, כמה שיותר משחקים. זו המטרה. אני יודע שהמאמן שם אותנו בעמדה הכי טובה לעשות את זה, שמעתי המון דברים טובים ואני מתרגש להתחיל", סיפר רנדולף. "מבחינה אישית, אני אוהב לשחק חזק, לתת הכל בשני הצדדים של המגרש. אני רוצה להמשיך להשתפר ככל שהעונה תתקדם, כדורסל הוא משחק של עליות וירידות. יש ימים טובים ורעים, אני רוצה שיהיו לי כמה שיותר ימים טובים. אם נצליח לייצר הרבה כאלה ביחד, תהיה לנו עונה מצוינת ואני מקווה שנסיים בפסגה".

ליוואי רנדולף, הפועל ירושלים. הפועל ירושלים, אתר רשמי
לא מחפש לקלוע יותר מכולם. ליוואי רנדולף אחרי הנחיתה/אתר רשמי, הפועל ירושלים

הקלע, שהיה מלך הסלים בליגת האלופות של פיב"א בעונה שעברה, המשיך: "המאמן מצפה ממני להביא את מה שהראיתי בעונה שעברה, הוא יצפה ממני ליותר בצד ההגנתי, אז אני רוצה לתרום בכל מה שאוכל. כל משחק הוא שונה, אני לא מגיע לעונה הזאת עם מטרה להיות הסקורר המוביל, אלא לנצח משחקים".

רנדולף הוסיף: "שמעתי דברים נהדרים על האוהדים, אני מחכה לפגוש אותם ולהיות חלק מזה. אווירה מהסוג הזה מכניסה בי אנרגיות. שיחקתי עם רטין אובסוהאן במכללות ובאיטליה, הוא אחד מחבריי הטובים והוא אמר לי שהקהל, האווירה והמועדון הם ברמה הכי גבוהה שיש. מבחינתי, הצלחה משמע ניצחונות. אני לא מחפש הישגים אישיים, אלא כל מה שאוכל לתרום כדי שהקבוצה תנצח. כשמנצחים, כולם נראים טוב".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
קאדין קרינגטון, הפועל ירושלים. הפועל ירושלים, אתר רשמי
"נותן את כולי למען הקבוצה". קאדין קרינגטון/אתר רשמי, הפועל ירושלים

קרינגטון אמר: "אני מצפה לשנה גדולה. עקבתי אחרי הפועל בשנים האחרונות ואני יודע שזה מועדון עם תרבות מצוינת. ראיתי את מי החתמנו ולכן אני מקווה שהולכת להיות שנה גדולה ושכולם יתחברו למה שהמועדון מנסה לבנות. אני באופן אישי משחק חזק, נותן את כל כולי למען הצלחת הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully