וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתמאן: "ב-NBA תמיד רוצים שתהיה עוזר מאמן, אין לי מה להוכיח"

מאמן אנאדולו: "שאיפותיי פוחתות. הם לא חושבים שאני יכול לאמן שם, אפשר להרגיש את זה כשהם מדברים. יש להם תפיסה שונה"

בשנים האחרונות ארגין עתמאן מיצב את עצמו כאחד מגדולי המאמנים בתולדות הכדורסל האירופי, ולאור עובדה זו, המאמן הטורקי קצת נעלב מכך שב-NBA לא רואים בו מועמד ראוי למשרת מאמן ראשי. עתמאן, שלפני כחודשיים הוזכר בדיווח ב-ESPN כמי שעשוי להתמנות לעוזר מאמן באחת מקבוצות הליגה הטובה בעולם, דיבר אתמול (שישי) על השוני בתפיסה האמריקאית שבגללו ייתכן כי הוא לא יאמן שם לעולם.

"השאיפות שלי בנוגע ל-NBA הולכות ופוחתות. זהו עולם שונה, יש להם תפיסה מאוד שונה לגבי מאמנים באירופה", ציין עתמאן, שהוביל את אנאדולו אפס לזכיות רצופות ביורוליג בשנתיים האחרונות, בנוסף לתארים במפעלים הטורקיים. המאמן סיפר: "הייתי במגעים עם כמה קבוצות. הם תמיד אומרים 'אתה צריך לבוא לאמן כאן תקופה לפני זה. ה-NBA היא ליגה שבה השחקן במרכז'. מאמנים באירופה מאוד דומיננטיים, אנחנו לא חושבים שאתה יכול לנהל קבוצה כאן - הם לא בדיוק אומרים את זה ככה, אבל אתה יכול להרגיש את זה כשהם מדברים".

ארגין עתמאן מאמן אנאדולו אפס. רויטרס
מצפה ליותר כבוד מהאמריקאים. עתמאן/רויטרס

האיש של אנאדולו אפס הבהיר: "כמאמן שמצליח בגדול באירופה וזכה בתארים בארבע השנים האחרונות, אני לא חושב שיש לי משהו להוכיח לסקאוטים ב-NBA. אני תמיד אומר שכאשר תגיע הצעה מקבוצה שם, לא אהסס. אבל אני לא רואה שיש להם כוונה כזו. הם פשוט אומרים 'אתה תהיה עוזר מאמן כאן לכמה שנים'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully